لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فرورفتگی کوچک‌تر در آیفون ایکس پلاس برای بار دیگر تائید شد

فرورفتگی کوچک‌تر در آیفون ایکس پلاس برای بار دیگر تائید شد

 موسسه Barclays طبق تحقیقات اخیر خود اعلام کرده که اپل حتماً در آیفون ایکس پلاس از نسل جدید دوربین ترودپت با حجم کمتر استفاده می‌کند.

بر همین اساس چهار محقق و منتقد محصولات دیجیتالی به نام‌های Andrew Gardiner، Hiral Patel، Joseph Wolf و Blayne Curtis به تازگی اعلام کرده‌اند که اپل در محصولات جدید خود به طور حتم فرورفتگی یا Notch به کار رفته در آیفون ایکس پلاس را کوچک‌تر از نسخه 2017 این تلفن هوشمند جای می‌دهد.

این مسئله در کنار اینکه اپل در سال جدید میلادی تصمیم به معرفی سه تلفن هوشمند از سری آیفون‌ها دارد باعث شده تا تحلیل گران به طور کامل به شکل و شمایل کلی آیفون‌های 2018 پی ببرند. بر همین اساس، حداقل دو آیفون 2018 که با نمایشگر اولد تولید می‌شوند مجهز به سیستم احراز هویت بیومتریک مبتنی بر تشخیص چهره با عنوان فیس آیدی خواهند بود.

در عین حال پیش بینی‌ها بعدی می‌دانند که اپل برای تولید آیفون 6.1 اینچی با نمایشگر ال سی دی تصمیم به استفاده از اسکنر اثر انگشت یا همان تاچ آیدی باشد.

از طرفی، حضور فیس آیدی در آیفون‌های جدید مستلزم حضور دوربین ترودپت است که با توجه به طراحی بدون حاشیه آیفون‌های جدید، امکان حذف فرورفتگی آن امری غیرقابل اجتناب به حساب خواهد آمد. به همین دلیل، پیش بینی می‌شود که در سال جدید اپل بتواند با کوچک‌تر ساختن نسل جدید دوربین ترودپت، میزان فرورفتگی اعمال شده در نمایشگر اولد محصولی که امروزه با عنوان آیفون ایکس پلاس معرفی می‌شود را کوچک‌تر کند.

برخی از تحلیل گران بر این باور هستند که اپل در سال جدید میلادی تصمیم دارد تا نحوه طراحی آیفون‌های اصلی را به سمت طراحی آیفون ایکس ببرد. بر همین اساس نسل جدید آیفون ایکس قرار است با سایز 5.8 و نسخه پلاس آن با سایز 6.4 روانه بازار شود. از طرفی اپل یک تلفن هوشمند میان رده و احتمالاً با عنوان آیفون 9 را نیز در لیست آیفون‌های 2018 جای خواهد داد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420