لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هوم پاد اثری زشت روی میزهای چوبی می‌گزارد

هوم پاد اثری زشت روی میزهای چوبی می‌گزارد

اسپیکر هوشمند اپل با عنوان هوم پاد به تازگی معرفی شده است و بسیاری از کاربران تجربه استفاده از آن را از طریق شبکه‌های اجتماعی مختلف به اشتراک می‌گذارند.

بر همین اساس برخی از کاربران به تازگی تصاویری از رد هوم پاد روی میزهای چوبی منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد این اسپیکر هوشمند، سازگاری لازم با میزهای چوبی را ندارد. در حقیقت قسمت پایینی هوم پاد از جنس سیلیکون ساخته شده است ولی بر اساس ادعای برخی از کاربران این بخش پایینی می‌تواند روی میزهای چوبی ردی عجیب و زشت را به جای بگذارد.

هنوز اپل در مورد این مسئله ادعایی را مطرح نکرده است و تنها بخشی از صفحه رسمی پشتیبانی هوم پاد را آپدیت کرده و در آن اعلام کرده که بخش سیلیکونی پایین هوم پاد ممکن است به دلیل افزایش لرزش‌های حاصل از پخش موسیقی روی سطوح چوبی تأثیر منفی داشته باشد. رد به جای مانده روی سطوح چوبی سفید رنگ است و شبیه به ساییدگی است.

با این حال این به نظر می‌رسد که بسیاری از کاربران با دقت بسیار زیادی این محصول را مورد بررسی قرار داده‌اند. به طور کل، محصولات اپل نسبت به محصولات مشابه موجود در بازار قیمتی گران‌تر دارند. همین مسئله باعث می‌شود تا توقع بسیاری از کاربران نسبت به این محصولات افزایش یابد و انتظار داشته باشند که گجت‌های برند اپل علاوه بر تسهیل روند استفاده افزایش هر چه بیشتر کیفیت تجربه کاربری، سازگاری بسیار مناسب‌تری با محصولات و دستگاه‌های دیگر داشته باشند.

اما حالا برخی از کاربران در کنار وب سایت Wirecutter توصیه‌هایی را در این مورد مطرح کرده‌اند تا کاربران پیش از استفاده از هوم پاد، جای مناسب‌تری را برای اسپیکر هوشمند خود انتخاب کنند.

علاوه بر این، برخی دیگر ادعا کرده‌اند که کاربران می‌توانند از یک حائل بین سطح چوبی و هوم پاد استفاده کنند تا از صدمه خوردن این سطوح جلوگیری کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420