لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش هوم پاد 61 درصد برای اپل سود دارد

فروش هوم پاد 61 درصد برای اپل سود دارد

 بررسی‌های اخیر از هوم پاد نشان داده است که ساخت این اسپیکر هوشمند برای اپل 216 دلار آب می‌خورد.

بر اساس گزارش جدید بلومبرگ اپل برای ساخت هوم پاد 349 دلاری تنها 216 دلار هزینه می‌کند که در نهایت این شرکت 61 درصد از فروش این محصول سود می‌کند. به طور کل هوم پاد از قطعاتی نظیر میکروفون، توییتر، ووفر و ترانس پاور تشکیل شده است که در کل تولید انبوه آن 58 دلار هزینه دارد.

در این میان اپل 60 دلار برای نمایشگر مجهز به انیمیشن سیری و 25 دلار برای تراشه 25 دلاری A8 در آن خرج می‌کند که در مجموع با احتساب هزینه قطعات محافظ، خدمات اسمبل و تست و بسته بندی نزدیک به 216 دلار برای ساخت هر یک از هوم پادها هزینه می‌کند.

جالب است بدانید که اپل برای فرایند تست اسمیل و بسته بندی هر یک از هوم پادهای 349 دلاری، نزدیک به 17.50 دلار هزینه می‌کند.

تا پیش از این نیز بسیاری از محصولات اپل به این صورت توسط تحلیلگران مورد بررسی قرار گرفته بود. اپل در حقیقت با فروش محصولات، تکنولوژی خود را به کاربران می‌فروشد. برای مثال ساخت هر یک از تراشه‌های A8 25 دلار هزینه دارد که این رقم شامل هزینه کارخانه، مواد اولیه و کارگرهای آن کارخانه می‌شود. اما اگر دقیق‌تر بررسی کنیم خواهیم فهمید که اپل هزینه زیادی برای طراحی و معماری این تراشه پرداخته است که در مقایسه با قیمت گذاری دستگاه‌های مختلف مبتنی بر این تراشه بسیار منصفانه به حساب میاید.

در میان جالب است بدانید که تولید، اسمبل و بسته بندی آیفون ایکس هزار دلاری در کارخانه فاکس کان و پگاترون تنها 357.50 دلار برای اپل هزینه برداشته است. اپل به طور کل هزینه باقی مانده را به عنوان سود حاصل از نحوه طراحی محصولات و تحقیق و توسعه برای ساخت آن‌ها دریافت می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420