لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ‌های سری 3 ریفربیش با قیمت 279 دلار آماده عرضه به صورت رسمی شد

اپل واچ‌های سری 3 ریفربیش با قیمت 279 دلار آماده عرضه به صورت رسمی شد

شرکت اپل به تازگی نسخه‌های ریفربیش سری سوم ساعت هوشمند خود را آماده عرضه کرده است.

اپل از این پس نسخه ریفربیش اپل واچ را با قیمتی ارزان‌تر از نسخه عادی آن، یعنی 279 دلار به فروش می‌رساند. این ساعت‌ها شامل اپل واچ سری 3 با سایر 38 میلی متر بدنه آلومینیومی طلایی با بند اسپرت صورتی و نسخه 42 میلی متری با بدنه آلومینیومی خاکستری فضایی با بند اسپرت مشکی می‌شوند.

اپل این ساعت‌های ریفربیش شده را به با قیمت 279 دلار و 309 دلار به فروش می‌رساند که مشخصاً 50 دلار از قیمت نسخه عادی آن‌ها ارزان هستند. گفتنی است که هر دو مدل اپل واچ‌های ریفربیش شده سری سوم، از نسخه LTE هستند و قابلیت اتصال به شبکه همراه به صورت مستقل را دارند.

هر چند که این دو مدل از ساعت هوشمند اپل در تعداد محدود برای فروش آماده شده‌اند اما این مسئله نشان می‌دهد که اپل نسخه ریفربیش این گجت‌ها را با چه قیمتی به فروش می‌رساند.

اپل تا پیش از این نیز نسخه ریفربیش شده محصولات مختلف خود نظیر مک بوک ها، آیفون‌ها و آیپد ها را نیز به صورت رسمی در وب سایت خود به فروش می‌رساند و حالا این شرکت پس از شروع روند عرضه اپل واچ‌های سری سوم، نسخه‌های ریفربیش شده آن‌ها را نیز آماده عرضه به صورت عمومی کرده است. اپل معمولاً با قیمت پایین‌تری محصولات ریفربیش خود را به فروش می‌رساند و در عین حال تا مدتی محدود در مورد کارکرد صحیح آن‌ها نیز ضمانت ارائه می‌دهد.

به طور کل محصولات ریفربیش شده لزوماً دست دوم یا استفاده شد به حساب نمی‌آیند. این محصولات برای بار دیگر به کارخانه سازنده بازگشته‌اند و پس از رفع عیب برای بار دیگر آماده عرضه در بازار شده‌اند و به صورت رسمی، اما با قیمتی پایین‌تر آماده عرضه شده‌اند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420