لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا اپل قابلیت‌های مهم آیپد پرو را در آیفون ارائه می‌دهد؟

آیا اپل قابلیت‌های مهم آیپد پرو را در آیفون ارائه می‌دهد؟

بر اساس پیش بینی‌های جدید اپل قرار است پایان سال جاری میلادی 3 تلفن هوشمند از سری آیفون‌ها را به دنیا عرضه کند. در این میان، تمامی توجه‌ها به سمت نوع نمایشگر و همچنین وجود قابلیت فیس آیدی در آن‌ها متمرکز شده است.

این در حالی است که یکی از تحلیلگران محصولات آیفون ادعا کرده که اپل شاید در سال جاری یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های سری محصولات آیپد پرو را به آیفون‌ها بیاورد. شایعات تا پیش از این تائید کرده‌اند که اپل دیگر تلفن‌های هوشمند کوچک‌تر از 5.8 اینچ را تولید نمی‌کند و از این پس این شرکت روی تولید دستگاه‌های بزرگ‌تر و اصطلاحاً فبلت‌ها متمرکز شده است.

همین مسئله باعث شده تا تحلیلگر وب سایت fool.com ادعاهایی را در مورد تلاش کوپرتینویی‌ها برای ارائه قابلیت‌های مهم و مشخص آیپد پرو در آیفون‌ها را مطرح کند.

قابلیت‌هایی نظیر پشتیبانی از قلم استایلوس اختصاصی همانند اپل پنسل و همچنین امکان درگ اند دراپ موارد مختلف با کاربردهای گسترده‌تر از جمله مواردی است که تلفن‌های هوشمند جدید اپل ممکن است توانایی اجرای آن‌ها را داشته باشد.

علاوه بر این قابلیت‌ها، آیفون‌های جدید ممکن است بتوانند امکان اجرای هم‌زمان دو اپلیکیشن را به صورت Split Screen را داشته باشند. بر همین اساس ممکن است کاربران آیفون‌های آینده بتوانند قادر به انجام بسیاری از کارهای آیپد پرو باشند.

در حقیقت اپل تصمیم دارد تا با تولید فبلت ها، از محبوبیت قابل توجه آیفون‌ها استفاده کند و در عین حال تجربه کاربرهایتجاری سازی شده در آیپدها را به صورت ساده شده به کاربران ارائه دهد.

با این حال هنوز معلوم نیست که آیا اپل به عنوان توسعه دهنده اصلی آیفون تصمیم به توسعه چنین قابلیت‌هایی را در نسل آیفون‌های 2018 دارد یا خیر با این حال باید منتظر بود و دید که فبلت های اپل با چه خصوصیاتی عرضه می‌شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420