لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش: چگونه Hey Siri را برای چندین دستگاه آماده کار کنیم؟

آموزش: چگونه Hey Siri را برای چندین دستگاه آماده کار کنیم؟

 دستیار هوشمند صوتی سیری تقریبا با تمامی دستگاه های هوشمند تولید شده توسط شرکت اپل کار میکند و به راحتی میتوان با گفتن عبارت Hey Siri آن را فراخوانی کرد.

در اوایل عرضه سیری، این دستیار هوشمند صوتی تنها در آیفون کار میکرد اما حالا به لطف آپدیت های جدید iOS و macOS میتوان آن را در تمامی دستگاه ها استفاده کرد. سیری از همین الان از طریق آیفون، آیپد، کامپیوترهای مک و همچنین ایرپادز و اسپیکر هوم پاد قابل دسترسی و فراخوانی است.

در این میان، اگر بیش از یکی از دستگاه های هوشمند اپل را در اختیار داشته باشید، فراخوانی سیری شاید با چالش هایی خاص روبرو باشد که طی آن مشخص کردن دستگاهی که سیری باید روی آن به صورت صحیح فراخوانی شود، شاید دشوار باشد. اگر دستگاه هایتان همگی در یک اتاق باشند، گفتن عبارت Hey Siri ممکن است همه آنها را فعال کند.

در این میان مشکل اصلی بر سر استفاده از سیری در کنار هوم پاد است. سوال اصلی این است که در صورتی که سیری روی هوم پاد تنظیم شده باشد و در عین حال شما بخواهید سیری را در آیفون فرخوانی کنید، باید چه کاری انجام دهید.

نکته جالب اینجا است که اگر تمامی دستگاه های شما با یک اپل آیدی یکتا به یکدیگر متصل باشند، تمامی دستگاه ها از طریق فناوری بلوتوث به یک دیگر متصل خواهند بود که این کار نهایتا باعث میشود تا سیری نیز به طور هماهنگ در تمامی آنها کار کند.

به همین دلیل، شما تنها یک راه برای کنترل پاسخگویی Hey Siri خواهید داشت و آن نیز غیر فعال کردن قابلیت پاسخگویی به سیری در دستگاه هایی است که کمتر در آنها دستیار هوشمند صوتی خود را فعال میکنید.

اگر از سیری در آیفون یا آیپد استفاده نمیکنید، کافی است آنها را از روی صفحه نمایشگر روی زمینه یا یک سطح صاف بگذارید. این کار باعث میشود تا سیری دیگر در این دستگاه ها کار نکند.

در هوم پاد و مک نیز میتوانید از طریق تنظیمات داخلی آنها به طور موقت یا دائم قابلیت گوش کردن به عبارت Hey Siri را غیر فعال کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420