لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

صدای گوگل هوم مکس بیشتر از هوم پاد است

صدای گوگل هوم مکس بیشتر از هوم پاد است

 برخی از کاربرانی که به تازگی اسپیکر هوشمند هوم پاد را خریداری کرده‌اند، ادعاهایی مبنی بر صدای بیشتر محصولات رقیب را منتشر کرده‌اند.

برخی از این کاربران هوم پاد را در کنار اسپیکرهای گوگل هوم مکس و Sonos One گذاشته‌اند و قدرت صدای آن را بررسی و مقایسه کرده‌اند. نتیجه این بررسی نشان داده که اسپیکر هوشمند هوم پاد قدرت صدای کمتری نسبت به دستگاه‌های یاد شده دارد.

در ادامه این بررسی‌ها آمده است که هوم پاد به جای شدت صدای بیشتر، کیفیت بسیار بالاتری دارد و صداها را شفاف‌تر پخش می‌کند. در عین حال محصولات مشابه در صداهای بالاتر تا حد کمی اعوجاج دارد.

اسپیکر اپل با عنوان هوم پاد نزدیک به 400 دلار قیمت دارد. در حالی که محصولات مشابه قیمت بسیار کمتری دارند. گوگل هوم مکس 200 دلار قیمت دارد و Sonos One 349 دلار قیمت دارد.

با این حال به نظر می‌رسد که اپل به جای تمرکز روی افزایش شدت صدا، بیشتر روی کیفیت محصول خود تمرکز کرده است. در بررسی‌ها مشخص شده است که هوم پاد برخلاف تمامی اسپیکرهای 360 درجه موجود در بازار دارای صدای باس بسیار قوی است که باعث می‌شود تا در شدت تنظیم شده بتواند کیفیت صدای بسیار بالایی داشته باشد.

به احتمال زیاد وجود همین صدای باس باعث شده تا اپل شدت صدای هوم پاد را به صورت کنترل شده تنظیم کند. صدای بالا در اسپیکرهایی با آن حجم ممکن است باعث وجود اعوجاج شود که به هیچ وجه خوشایند نخواهد بود.

هوم پاد همانند تمامی محصولات اپل با تمرکز بر کیفیت هرچه بیشتر تولید شده است و اپل به جای ارائه شدت صدای بیشتر، کیفیت و شفافیت صدای آن را بالا برده است.

این اسپیکر در حقیقت برگ برنده اصلی اپل برای توسعه سیری و سرویس‌های موسیقی خود نظیر اپل موزیک خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420