لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون سهم بیشتری نسبت به گلکسی‌ها در بازار پیدا می‌کند

آیفون سهم بیشتری نسبت به گلکسی‌ها در بازار پیدا می‌کند

 بر اساس پیش بینی‌های اخیر منتشر شده شرکت اپل در سال جدید آیفون‌های بیشتری نسبت به گلکسی‌ها خواهد فروخت و که در نتیجه آن سهم آیفون‌ها مجموعاً بیشتر از گلکسی‌های سامسونگ در بازار خواهد شد.

تا پیش از این سامسونگ به عنوان مهم‌ترین رقیب اپل در زمینه تولید تلفن‌های هوشمند، سهم بیشتری در بازار داشت. اما حالا شرکت TrendForce بر این عقیده است که میزان تولید تلفن‌های هوشمند در سال جاری 2.8 درصد رشد خواهد داشت. این در حالی است که پیش بینی‌های گذشته بر این اساس بودند که میزان فروش این محصولات در سال 2018 بیش از 5 درصد رشد داشته باشد.

اپل با تولید آیفون ایکس توانست برای اولین بار تلفن هوشمندی را با برچسب قیمت 1000 دلار بفروشد. همین مسئله باعث شد تا بسیاری از کمپانی‌ها به سمت تولید و ساخت دستگاه‌های مشابه با برچسب قیمت نزدیک به هزار دلار پیش بروند. این در حالی است که این شرکت‌ها، و از جمله آن‌ها سامسونگ در زمینه ارائه قابلیت‌های مشابه در دستگاه هزار دلاری خود موفق نخواهند بود.

TrendForce پیش بینی کرده که در سال جاری میلادی سه تلفن هوشمند اپل در فصل سوم مالی 2018 رونمایی خواهند شد که در آن‌ها بسیاری از قابلیت‌های آیفون ایکس با بهبودهای سخت افزاری همراه خواهد بود. در این میان حجم درخواست‌ها برای این محصولات تا 6 درصد بالا خواهد رفت که این مسئله به خودی خود باعث افزایش سهم آیفون‌ها در بازار خواهد شد.

علاوه بر این، شرکت سامسونگ در چند سال اخیر بیش از 5 درصد کاهش میزان تقاضا برای گلکسی‌ها را تجربه کرده است و تنها سری A و J این محصولات به دلیل اقتصادی بودن تقاضای زیادی داشته‌اند. همین مسئله باعث می‌شود تا در نهایت سهم اپل در بازار تلفن‌های هوشمند بیشتر از سامسونگ شود.

در صورت موفقیت اپل برای گرفتن سهم سامسونگ در بازار، تلفن‌های هوشمند آیفون پرفروش‌ترین محصولات از نوع خود در سراسر جهان خواهند شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373