لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تقلیدی دیگر از سامسونگ؛ گلکسی اس 9 از انیموجی ها پشتیبانی می‌کند

تقلیدی دیگر از سامسونگ؛ گلکسی اس 9 از انیموجی ها پشتیبانی می‌کند

 نزدیک به شش ماه از معرفی آیفون ایکس به همراه انیموجی ها در جریان رویداد دوازدهم سپتامبر گذشته است و حالا سامسونگ به‌عنوان مهم‌ترین رقیب اپل در زمینه تولید تلفن‌های هوشمند تصمیم دارد تا پرچم‌دار جدیدش را با یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های آیفون ایکس روانه بازار کند.

وب سایت کره‌ای ETNews در گزارش جدید خود مدعی شده که شرکت سامسونگ در تلاش است تا آنچه «ایموجی‌های سه بعدی» خوانده شده را در پرچم‌دار جدید خود که در سال جاری میلادی معرفی و عرضه میکند، ارائه دهد. در حقیقت این ایموجی‌های سه بعدی شش ماه پیش از طرف اپل با عنوان انیموجی یا Animoji تجاری سازی شده بود.

کاربران این تلفن هوشمند اندرویدی قرار است بتوانند برخی از کاراکترهای سه بعدی نظیر حیوانات و چهره‌های خنده دار را با سنسور تشخیص چهره تغییر دهند و برای دوستان خود بفرستند.

شرکت بزرگ کره‌ای به احتمال زیاد تصمیم دارد تا پرچم‌دار جدید خود را در روز بیست و پنجم فوریه، معادل ششم اسفند سال جاری در جریان کنفرانس جهانی موبایل MWC 2018 در بارسلونا معرفی کند.

قطعاً سامسونگ برای جذب کاربران به خرید این پرچم‌دار تلاش دارد تا قابلیت‌های بیشتری از آیفون ایکس را در آن جای دهد. سامسونگ از همین حالا اعلام کرده که قابلیت‌های مهمی نظیر پشتیبانی از سیستم احراز هویت بیومتریک مبتنی بر تشخیص چهره را در پرچم‌دار بعدی خود ارائه دهد که به طور کامل مشابه قابلیت فیس آیدی ارائه شده در آیفون ایکس است.

پیش از این نیز سامسونگ بارها به دلیل تقلید کاری‌های مشابه از آیفون متهم شده بود. با این حال باید در نظر داشت که بسیاری از قابلیت‌های ارائه شده در آیفون‌های امروزی نیز از نوآوری‌های پیشین سامسونگ به حساب میاید. برای مثال می‌توان به قابلیت شارژ بی سیم و طراحی بدنه مقاوم در برابر آب در گلکسی ها اشاره کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420