لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اندروید P با تقلید از آیفون ایکس توسعه میابد

اندروید P با تقلید از آیفون ایکس توسعه میابد

 در روزهای اخیر تمامی تلاش شرکت گوگل روی تولید نسخه جدید سیستم عامل اندروید متمرکز شده است که در آن قرار است قابلیت‌هایی مشابه با iOS 11 و مشخصاً آیفون ایکس را جای دهد.

گوگل در حالی تصمیم به توسعه اندروید P دارد که تنها 1.1 درصد از تمامی تلفن‌های هوشمند اندرویدی در دست کاربران از نسخه قبلی یعنی اندروید اورئو استفاده می‌کنند. در حقیقت میزان توجه تولید کنندگان موبایل و همچنین خریداران تلفن‌های هوشمند، نسبت به نسل‌های جدید اندروید کمتر شده است و این شرکت تلاش دارد تا با توسعه هر چه بهتر اندروید P، توجه کاربران را به خود جلب کند.

یکی از مهم‌ترین مواردی که گوگل قرار است در اندروید جدید خود ارائه دهد، قابلیت‌هایی برای سازگاری با دستگاه‌هایی است که مشابه با آیفون ایکس طراحی و تولید می‌شوند.به همین دلیل در طراحی اندروید جدید قرار است سازگاری کامل با فرورفتگی یا همان Notch دوربین جلویی ارائه شود که این امکان را به تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند می‌دهد که دستگاه‌هایی مشابه با آیفون ایکس تولید کنند.

بدون شک همه می‌دانند که فرورفتگی یا همان Notch طراحی شده در نمایشگر آیفون ایکس یکی از بزرگ‌ترین عیب‌های این تلفن هوشمند است که اپل به عنوان سازنده آن هنوز راه حلی صحیح و کاملاً کارآمد برای حذف آن در کنار تعبیه دوربین ترودپت پیدا نکرده است. اپل تا پیش از این نیز اعلام کرده بود که در نسل‌های بعدی آیفون این فرورفتگی را کاهش خواهد داد و ممکن است آن را به طور کامل حذف کند.

اما جالب اینجا است که گوگل به عنوان توسعه دهنده اندروید، در تلاش است تا آنچه تا به امروز از طرف اپل به عنوان تنها عیب آیفون ایکس شناخته می‌شود را در دستگاه‌های اندرویدی تعبیه کند.

بسیاری از تحلیلگران از جمله تحلیلگر بلومبرگ بر این باور هستند که گوگل و تولید کنندگان تلفن‌های هوشمند اندرویدی در تلاش‌اند تا با ارائه ظاهری مشابه با آیفون ایکس، خریداران بیشتری را به سمت خود جلب کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373