لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

صعود اپل در میان تولید کنندگان لپ تاپ

صعود اپل در میان تولید کنندگان لپ تاپ

 گزارش جدید TrendForce نشان می‌دهد که اپل با کنار زدن شرکت ایسوس توانسته به مقام چهارم تولید کنندگان لپ تاپ در سراسر دنیا دست پیدا کند.

اپل تا پیش از این پس از ایسوس در مقام پنجم تولید کنندگان کامپیوترهای همراه قرار داشت که حالا با کنار گذاشتن این شرکت، مک بوک های اپل مقام چهارمین لپ تاپ‌های پرفروش دنیا را کسب کرده‌اند.

در این گزارش پیش بینی شده است که اپل با افزایش فروش مک بوک پروها در سه ماهه دوم سال جاری میلادی می‌تواند تا 18 درصد افزایش فروش این محصولات را تجربه کند. همین مسئله در نهایت باعث می‌شود تا میزان رشد فروش لپ تاپ‌های برند اپل در میان دیگر محصولات مشابه در بازار افزایش پیدا کند.

سهم اپل در حال حاضر در زمینه فروش لپ تاپ‌ها 9.6 درصد در بازار جهانی است که این مقدار 1.3 درصد از سال 2016 تاکنون رشد داشته است.

خصوصیاتی نظیر پشتیبانی بسیار مناسب از مک بوک ها، سخت افزارهای قدرتمند و همچنین طول عمر مفید لپ تاپ‌های اپل باعث شده تا این محصولات به عنوان یکی از محبوب‌ترین کامپیوترهای همراه موجود در بازار شناخته شوند. بر همین اساس پیش بینی می‌شود تا سال آینده سهم اپل در بازار لپ تاپ‌ها تا 10.4 درصد افزایش پیدا کند.

مهم‌ترین رقیب اپل پس از ایسوس در این جدول شرکت دل است که در حال حاضر 15.2 درصد از سهم بازار را در اختیار خود دارد. انتظار می‌رود تا در صورت ادامه موفقیت‌های اپل، این شرکت بتواند تا سال 2019 میلادی میزان فروش شرکت دل را نیز گرفته و در مقام سوم تولید کننده‌های لپ تاپ در بازار باقی بماند.

گفتنی است که در این میان شرکت اچ پی با در اختیار داشتن 24.4 درصد از سهم بازار، مقام اول در زمینه تولید لپ تاپ‌ها را در اختیار خود دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420