لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک 2018 – کانفیگ، قیمت، تاریخ عرضه

مک بوک 2018 – کانفیگ، قیمت، تاریخ عرضه

همان‌طور که انتظار می‌رود شرکت اپل در سال جدید میلادی باید سری مک بوک 2018 را آماده عرضه به خریداران کند. بر همین اساس و طبق رسم هر سال انتظار می‌رود که مک بوک 2018 با بهبودهای سخت افزاری و در کنار نسخه جدید سیستم عامل macOS تا ژوئن سال جاری میلادی معرفی شود و نهایتا تا پاییز آماده عرضه شود.

بسیاری از شایعات بر این باور هستند که اپل در سال جدید میلادی تصمیم دارد تا سری مک بوک ایر را حذف کرده و به جای آن از دو نسخه دستگاه 13 و 11 اینچی صرفاً با عنوان مک بوک یا Macbook رونمایی کند. به طور کل اپل تصمیم دارد تا خط تولید مک بوک 2018 را تنها به دو بخش مک بوک پرو 2018 و مک بوک‌های 12 و 13 اینچی تقسیم بندی کند.

تا پیش از این مک بوک ایرها تنها دستگاه‌هایی بودند که تحت تأثیر موج حذف پورت‌های کاربردی قرار نگرفته بودند. این در حالی است که در سری13 اینچی مک بوک 2018 انتظارها بر این است که تمامی پورت‌ها جای خود را به درگاه USB-C بدهند.

مک بوک پرو 2018 قرار است با پردازنده‌های نسل هشتم اینتل و همچنین در دو سایز 13 و 15 اینچ به بازار بیایند. Lisa Gade نویسنده وب سایت MobileTechReview و مصاحبه اخیر خود با فاکس نیوز این مسئله را تائید کرده است و اعلام داشته که اپل در سال جدید میلادی تمرکزی ویژه روی افزایش بازدهی دستگاه‌ها خواهد کرد. با این حال اپل منتظر عرضه پردازنده‌های نسل نهم اینتل نخواهد ماند و زودتر از آن مک بوک 2018 را به دنیا عرضه خواهد کرد.

علاوه بر این، تمامی نسخه‌های 15 اینچی مک بوک 2018 قرار است از سری پرو تولید شوند که به احتمال زیاد در خط تولید آن‌ها از پردازنده‌های مرکزی سری AMD نیز وجود خواهد داشت. این در حالی است که اپل در سال‌های گذشته همواره از پردازنده‌های اینتل برای سری دستگاه‌های مک خود استفاده کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420