لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 12 ( iOS 12 ) انقلابی‌ترین سیستم عامل همراه اپل خواهد بود

آی او اس 12 ( iOS 12 ) انقلابی‌ترین سیستم عامل همراه اپل خواهد بود

 تا چند ماه دیگر و مشخصاً تابستان سال 2018 قرار است اولین نسخه‌های بتای آی او اس 12 ( iOS 12 ) در اختیار کاربران قرار بگیرد. همین مسئله باعث شده تا خبرگزاری بلومبرگ بر اساس اسنادی فاش شده، برخی از خصوصیات این سیستم عامل را پیش بینی کند.

دو هفته پیش اخباری مبنی بر به تعویق افتاد روند توسعه و عرضه iOS 12 منتشر شده که طی آن یک تحلیلگر ادعا کرده بود که اپل به دلیل وجود باگ‌های بسیار زیاد در iOS 11 تصمیم گرفته تا به جای توسعه آی او اس 12 روی رفع باگ‌های نسخه حال حاضر سیستم عامل خود تمرکز کند.

اما حالا بلومبرگ به اسنادی دست یافته که بر اساس آن نشان می‌دهد که اپل حقیقتاً در حال توسعه آی او اس 12 ( iOS 12 ) است و به زودی نسخه بتای آن را برای توسعه دهندگان منتشر می‌کند. بلومبرگ ادعا کرده که اپل تا حدودی جدول زمان‌بندی خود را برای عرضه آی او اس 12 ( iOS 12 ) تغییر خواهد داد. با این حال کوپرتینویی ها تصمیم دارند تا این سیستم عامل را به عنوان یک محصول انقلابی به کاربران عرضه کنند.

قابلیت‌هایی نظیر اجرای اپلیکیشن‌های آیفون و آیپد در مک، پشتیبانی از انیموجی‌ها در فیس تایم، طراحی جدید ابزارهای مبتنی بر اپلیکیشن Health، ابزاری برای کنترل میزان استفاده کودکان از تلفن‌های هوشمند توسط والدین و پشتیبانی فیس آیدی در آیپدها در آی او اس 12 ( iOS 12 ) ارائه خواهد شد.

اپل تصمیم دارد تا علاوه بر رفع باگ‌های موجود در iOS 11 همچنین ایده بلند پروازنه خود برای توسعه کامل نسخه بعدی و ارائه قابلیت‌های جدیدتر را به حقیقت برساند. و حالا باید منتظر بود و دید که کریگ فدریگی مدیر بخش نرم افزار اپل در WWDC 2018 دقیقاً چه چیزی را معرفی خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373