لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی فیکس ایت: هوم پاد غیرقابل تعمیر است

آی فیکس ایت: هوم پاد غیرقابل تعمیر است

 وب سایت آی فیکس ایت یا همان iFixit طبق رسمی همیشگی خود، که پس از عرضه یک محصول انجام می‌دهد، اقدام به باز کردن تمامی قطعه‌های اسپیکر هوشمند اپل با عنوان هوم پاد کرده است.

این وب سایت که بیشتر برای راهنمایی تعمیر کاران دستگاه‌های مختلف را باز می‌کند، بررسی موشکافانه‌ای از روند تولید یک محصول می‌کند و در نهایت امتیازی ویژه برای تعمیر پذیری یک دستگاه پس از خرابی می‌دهد. در این میان آیفیکس ایت با طی فرایندی عجیب و غیرعادی توانسته هوم پاد را باز کند و تمامی قطعه‌های آن را به دنیا نشان دهد.

جالب اینجا است که حتی iFixit نیز به عنوان یک وب سایت تخصصی نتوانسته هوم پاد را به گونه‌ای باز کند که بتوان آن را همانند روز اول دوباره به هم متصل کرد. این وب سایت در برخی از مواقع اقدام به حرارت دادن پنل های پشتی هوم پاد کرده و در یک مورد نیز از اره برای بریدن محافظ استفاده کرده است.

علاوه بر این، محافظ توری شکل روی هوم پاد نیز در هنگام باز کردن به کلی نابود شده است و آی فیکس ایت مجبور به استفاده از تیغ برای باز کردن قطعات آن شده است.

به طور کل بررسی‌های آی فیکس ایت نشان می‌دهد که اپل در ساخت هوم پاد هیچ راه بازگشتی برای تعمیر دستگاه نگذاشته است و در صورت خرابی یکی از قطعات تعمیر کار توان سالم باز کردن آن را نخواهد داشت.

به همین دلیل، وب سایت تحلیلی آی فیکس ایت امتیاز 1 از 10 را برای تعمیر پذیری اسپیکر هوشمند اپل با عنوان هوم پاد در نظر گرفته است.

البته باید به یاد داشت که در چند سال اخیر، بسیاری از شرکت‌های تولید کننده محصولات دیجیتالی و الکترونیکی به سمت تولید دستگاه‌های ظریف‌تر و زیباتر رفته‌اند. این مسئله در نایت باعث شده تا روند تعمیر کردن دستگاه‌ها بسیار دشوار شود. با این حال این مسئله با توجه به طول عمر مفید کارکرد دستگاه مسئله‌ای مهم به حساب نخواهد آمد.

در ادامه میتوانید تصاویری از روند باز کردن هوم پاد را ببینید

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420