لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جمع بندی دردسرهای اخیر آیفون ایکس

جمع بندی دردسرهای اخیر آیفون ایکس

 ماه فوریه برای اپل و بخصوص پرچمدار آیفون ایکس یکی از دوره های بسیار دشوار بوده است. مشکلات مختلف تلفن هوشمند 1000 دلاری اهالی کورپرتینو باعث شده تا این تیم مهندسی این کمپانی دائما به دنبال روشی به دنبال رفع این مشکلات باشد.

در این مطلب میخواهیم تمامی مشکلاتی که در چند هفته اخیر برای آیفون ایکس به وحود آمده است را معرفی کنیم:

1.مشکل فریز شدن صفحه تماس

یکی از مشکلات عجیب سیستم عامل iOS باعث شده تا کاربران آیفون ایکس نتوانند به موقع پاسخ تماس های تلفنی را بدهند. این مشکل باعث میشود تا در لحظه تماس، صفحه نمایش تماس برای مدتی طولانی و نزدیک به یک دقیقه فریز بشود و کار نکند.

2.حالت تماس با 911

یک افکت ناخواسته در آیفون ایکس باعث میشود تا صفحه برقراری تماس اضطراری اپل با مشکلاتی خاص مواجه شود. این مشکل در هنگام نگه داشتن دکمه پاور رخ میدهد که کاربران نمیتوانند شماره اضطراری 911 را بدون آنلاک کردن گوشی فراخوانی کنند.

البته باید توجه داشت که این مشکل برای کاربران آمریکایی دردسر ایجاد کرده و هنوز شماره اضطراری بین المللی 112 از این حال مستثنی است.

3.عدم قطع صدای اپلیکیشن ها در هنگام تماس

یکی دیگر از مشکلات آزار دهنده اخیر برای آیفون ایکس باعث میشود تا هنگام دریافت تماس تلفنی در حین استفاده از یک اپلیکیشن یا بازی، بسیار آزار دهنده باشد و کاربران نتوانند به درستی صدای دریافت تماس را یشنوند. در حین تماس صدای اپلیکیشنی که در چند لحظ پیش در حال اجرا بود همواره در بکگراند پخش میشود.

4.کد منبع های iOS 9

مورد دیگری که اخیراباعث نگرانی بسیار زیادی شده است، فاش شدن اطلاعات مربوط به کد منبع iOS 9 است. هر چند که iOS 9 هنوز به طور عمومی مورد استفاده قرار نمیگیرد اما هکر ها ممکن است بتوانند از طریق آن به روش هایی برای جیلبریک و حتی هکو نفوذ به آیفون ایکس و تمامی آیفون های مبتنی بر iOS 11 نیز دست بیابند.

با وجود تمامی این تفاسیر پیش بینی میشود که اپل در آینده ای نزدیک و مشخصا عرضه عمومی iOS 11.3 تمامی این مشکلات را رفع کرده و اطمینان کامل از امنیت و کیفیت تجربه کاربری را به استفاده کنندگان آیفون ایکس ارائه دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420