لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گلدمن ساکس: سرمایه گذاری‌های اپل فراتر از بیتس خواهد رفت

گلدمن ساکس: سرمایه گذاری‌های اپل فراتر از بیتس خواهد رفت

تحلیل‌های جدید منتشر شده توسط شرکت گلدمن ساکس نشان می‌دهند که اپل توان سرمایه گذاری‌هایی فراتر از تصاحب بیتس را خواهد داشت.

تغییر قوانین مالیاتی اخیر در آمریکا و همچنین قرار داشتن سرمایه زیادی از شرکت اپل در خارج از خاک آمریکا باعث شده تا بسیاری از تحلیلگران و از جمله آن‌ها تحلیلگر گلدمن ساکس بر این عقده باشند که اپل در سال 2018 توان تصاحب کمپانی‌ها و استارت آپ‌های بیشتری را خواهد داشت.

تا پیش از این تصاحب شرکت بیتس که در زمینه تولید اسپیکر و هدفون‌های باکیفیت فعالیت داشت به عنوان یکی از گران‌ترین سرمایه گذاری‌های اپل به حساب میامد. اما حالا اپل می‌تواند با در اختیار داشتن مبلغی نزدیک به 200 میلیارد دلار در خارج از آمریکا اقدام به تصاحب شرکت‌های زیادی کند.

اپل همواره به عنوان یک شرکت فعال در زمینه فناوری‌های نوین شناخته شده است و به همین دلیل مدیران این کمپانی موفق به دنبال تصاحب ایده‌ها و سرویس‌های گوناگون بوده‌اند. همین مسئله تا چند ماه پیش باعث شده تا حدس و گمان‌ها در مورد تلاش اپل برای تصاحب سرویس پخش ویدیویی نتفلیکس نیز بالا بگیرد که بعدها این شرکت اعلام کرده که با تولید محتوای ویدیویی اختصاصی در تلاش برای رقابت با نتفلیکس و سرویس‌های مشابه است.

بدون شک امروزه کسی از اهداف اپل برای تصاحب شرکت‌ها، سرویس‌ها و برندهای مختلف خبر ندارد با این حال پیش بینی می‌شود تا سال 2018 به عنوان سالی پر تلاطم برای خریداری سرویس‌های گوناگون از طرف اپل به ثبت برسد.

پیش بینی‌ها تا جایی پیش رفته است که حتی بر خی از تحلیلگران ادعا می‌کنند که اپل می‌تواند در سال جدید سهام کارخانه‌هایی نظیر فاکس کان و پگاترون را نیز تصاحب کند. با این حال باید منتظر بود و دید که کوپرتینویی‌ها چگونه سرمایه‌های برون مرزی خود را برای افزایش موفقیت هرچه بیشتر کمپانی خود خرج می‌کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420