لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ایکس پلاس با تراشه اینتل ساخته خواهد شد

آیفون ایکس پلاس با تراشه اینتل ساخته خواهد شد

 بر اساس جدیدترین گزارش موسسه تحلیلی KGI شرکت اپل تصمیم گرفته تا تمامی سفارش‌های مربوط به تراشه‌های مودم به کار رفته در آیفون‌های سال جدید از جمله آیفون ایکس پلاس را به اینتل ارائه دهد.

تا پیش از این اپل اعلام کرده بود که بخش عمده تولید تراشه‌های مودم به کار رفته در آیفون‌ها را در سال جدید به عهده اینتل می‌گذارد اما حالا این شرکت تصمیم گرفته تا به طور کامل با کوالکام قطع همکاری کرده و تمامی قطعات مورد نیاز خود را از طریق اینتل تأمین کند.

اپل در سال 2017 و مشخصاً تولید برخی از مدل‌های آیفون ایکس نیز اقدام به استفاده از مودم‌های اینتل کرده بود. بر همین اساس، آیفون ایکس در دو مدل با تراشه‌های اسنپ دراگون و مدل دیگر با تراشه‌های اینتل تولید شده بودند.

علت اصلی این مسئله کشمکش‌ها بسیار زیاد اپل و کوالکام در سال 2017 میلادی عنوان شده است. کوالکام تا پیش از این بارها به دلیل قیمت گذاری غیر منصفانه چیپ‌های اسنپ دراگون از طرف اپل متهم شده بود. اما حالا به نظر می‌رسد که کوپرتینویی‌ها به طور کامل تصمیم دارند تا همکاری خود را با کوالکام قطع کرده و وظیفه تولید قطعات آیفون‌های 2018 را به عهده اینتل بگذارند.

علاوه بر این، KGI در ادعاهای پیشین خود نیز اعلام کرده بود که اپل در سال جدید میلادی سه مدل آیفون جدید با اندازه‌های 5.8، 6.1 و 6.5 را تولید می‌کند که در میان آن‌ها یک آیفون با نام آیفون ایکس پلاس وجود خواهد داشت.

همین مسئله به منزله این است که تراشه اینتل در پرچم‌دار 2018 تلفن‌های هوشمند اپل با عنوان آیفون ایکس پلاس جای خواهد گرفت.

اینتل به طور مشخص قرار است از تراشه‌های XMM 7560 برای آیفون‌های جدید استفاده کند که تا حدودی به نسبت نسل‌های قبلی که در تلفن‌های هوشمند قبلی به کار رفته بودند، قدرت بهتری در زمینهانتقال داده خواهد داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373