لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نکته‌های تجاری مرموز نهفته در هوم پاد چیست؟

نکته‌های تجاری مرموز نهفته در هوم پاد چیست؟

 اسپیکر هوشمند اپل با عنوان هوم پاد به تازگی در اختیار خریداران قرار گرفته است و این محصول به تدریج به تمامی کشورهای دنیا و از جمله آن ایران نیز خواهد رسید.

در این میان، تنها یک هفته پیش از عرضه رسمی این محصول، اطلاعات مربوط به نحوه پخش محتوای صوتی از طریق هوم پاد منتشر شد که حاوی یک نکته تجاری مرموز در مورد هوم پاد بود.

در مطلب یاد شده، به وضوح می‌توان متوجه این مسئله شد که هوم پاد تنها از طریق سرویس‌های مورد تائید شرکت اپل می‌تواند محتوای صوتی پخش کند. در حقیقت استفاده از تمامی خصوصیات و قابلیت‌های ارائه شده در هوم پاد مستلزم استفاده از سرویس‌هایی نظیر Apple Music، آیتیونز و بیتس وان است.

این مسئله نشان می‌دهد که اپل در تولید هوم پاد به دنبال دست‌یابی به سود حاصل از فروش اسپیکر نیست بلکه این کمپانی قصد دارد تا با ارائه یک سخت افزار قدرتمند میزان محبوبیت سرویس‌های مختلف خود را افزایش دهد تا کاربران بیشتر به سمت خرید اشتراک‌های مختلف آیتیونز و Apple Music جلب شوند.

اقدام اپل برای تولید هوم پاد یک نکته دیگر را نیز در خود جای داده است. این اسپیکر نمی‌تواند تمام قابلیت‌هایش را در اختیار سرویس‌های پخش موسیقی رقیب نظیر اسپاتیفای بگذارد. در حقیقت کاربرانی که اشتراک اسپاتیفای را تهیه کرده‌اند، تنها باید از طریق آیفون خود اقدام به کنترل موسیقی کنند و دستیار هوشمند صوتی سیری نمی‌تواند به طور کامل و بدون استفاده از آیفون به حساب کاربری اسپاتیفای یا پاندورا و پلی لیست‌های کاربر در آن دسترسی داشته باشد.

در حقیقت اپل با تولید اسپیکر هوشمند هوم پاد علاوه بر گسترش کاربرد سیری، تصمیم دارد تا کاربران را به سمت استفاده از سرویس‌های دیجیتالی خود که از طریق سرویس پخش موسیقی اپل با عنوان Apple Music و آیتیونز را گسترش دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420