لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هر آنچه باید در مورد آیفون ایکس پلاس بدانیم

هر آنچه باید در مورد آیفون ایکس پلاس بدانیم

تقریباً تمامی شایعات منتشر شده در مورد آیفون‌های 2018 از وجود یک تلفن هوشمند مشابه با آیفون ایکس سخن به میان آورده‌اند. این در حالی است که بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که اپل در سال جدید میلادی تصمیم دارد تا بیشتر تمرکز خود را روی تولید دستگاه‌های میان رده و مشخصاً نسل جدید آیفون اس ای بگزارد. تحلیلگران همچنین بر این باور هستند که اپل در سال جدید میلادی از فروش تلفن هوشمند پرچم‌دار خود یعنی آیفون ایکس یا همان آیفون 10 نامید شده است و تصمیم دارد میزان تولید آن را کاهش دهد.

در این میان پیش بینی‌های ضد و نقیض ادعاهای زیادی را در مورد آیفون‌های 2018 مطرح کرده‌اند که می‌توانیم در ادامه 5 مورد مهم آن را بررسی کنیم:

  • -نمایشگر بزرگ‌تر

بر اساس ادعاهای حدید مینگ چی کو، تحلیلگر KGI اپل در سال جدید سه تلفن هوشمند با سایزهای 5.8، 6.1 و 6.5 را تولید می‌کند که مشخصاً آیفون‌های 5.8 و 6.5 اینچی با پنل اولد و آیفون 6.1 اینچی با نمایشگر LCD تولید خواهد شد. در صورتی که تلفن هوشمندی با نام آیفون ایکس پلاس وجود داشته باشد قطعاً اندازه بزرگ‌تری نسبت به 5.8 اینچ خواهد داشت و حتماً اندازه آن 6.5 اینچ خواهد بود.

  • -پنل اولد

همان طور که گفته شد دو آیفون از سه آیفون 2018 مجهز به نمایشگر اولد هستند و از اینجایی که آیفون ایکس پلاس پرچم‌دار آن‌ها خواهد بود، می‌توان حدس زد که اپل آن را به پنل اولد تولید کند. پس بدون شک آیفون ایکس پلاس همانند نسخه 2017 خود مجهز به پنل های اولد خواهد بود که این بار نه توسط سامسونگ بلکه توسط ال جی تولید شده‌اند.

  • -قیمت بالاتر

پیش بینی‌ها حاکی از آن هستند که پنل اولد و همچنین تلاش اپل برای تعبیه مودم‌های مدیاتک و همکاری با اینت، باعث خواهد شد تا قیمت پایه این محصول تا 1499 دلار بالاتر برود. سیاست‌های اخیر اپل نشان داده است که این شرکت هیچ ترسی از افزایش قیمت محصولات خود ندارد.

  • -فرورفتگی بزرگ‌تر

فرورفتگی یا همان Notch نمایشگر آیفون ایکس که به دلیل .ج.د طراحی تمام صفحه و دوربین ترودپت طراحی شده بود یکی از مورد بحث‌ترین خصوصیات آیفون ایکس بود. اپل به طور رسمی اعلام کرده که از این زبان طراحی در آیفون‌ها و آیپدهای بعدی نیز استفاده می‌کند با این حال این شرکت در تلاش است تا فرورفتگی یاد شده را کوچک‌تر کند.

  • -سخت افزار و باتری قوی‌تر

بدون شک طبق رسم هر ساله اپل محصولات سخت افزاری جدید خود را با قدرت بیشتری تولید می‌کند. اپل از همین حالا سفارش‌های پردازنده‌های A12 را به تأمین کنندگان نظیر TSMC داده است. به همین دلیل پیش بینی می‌شود تا پرچم‌دار آیفون‌های 2018 قدرتی فراتر از محصولات سال 2017 میلادی داشته باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420