لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تست‌های مبتنی بر هوشمند مصنوعی جدید خبر از موفقیت 52.3 درصدی سیری می‌دهند

تست‌های مبتنی بر هوشمند مصنوعی جدید خبر از موفقیت 52.3 درصدی سیری می‌دهند

 در تست‌های اخیر منتشر شده توسط Loup Ventures، دستیار هوشمند صوتی اپل با عنوان سیری که در اسپیکر هوشمند هوم پاد عرضه شدهتوانسته موفقیت 52.3 درصدی را در تست‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به ثبت برساند.

در این گزارش تحقیقاتی آمده است که دستیار هوشمند صوتی اپل می‌توان تا 99.4 درصد سؤال‌ها را پاسخ دهد با این حال 52.3 درصد از این سؤال‌ها به‌طور دقیق پاسخی صحیح داشته‌اند و دقیقاً آنچه درخواست کاربر بوده را ارائه کرده‌اند. در این میان باید اشاره کرد که در تحقیق یاد شده مشخصاً 782 سؤال تست از سیری پرسیده شده است.

این در حالی است که دستیارهای هوشمند صوتی دیگر که رقیب سیری هستند رقم‌های بیشتری را از خود به ای گذاشته‌اند. برای مثال دستیار هوشمند گوگل اسیستنت که در اسپیکر گوگل هوم ارائه شده است بیش از 81 درصد از سؤال‌ها را به‌طور صحیح پاسخ داده است و یا دستیار هوشمند الکسا که تحت امتیاز شرکت آمازون کار می‌کند 64 درصد سؤال‌ها را صحیح پاسخ می‌دهد.

در این میان حتی دستیار هوشمند صوتی کورتانا که توسط مایکروسافت توسعه داده شده نیز موفقیت بیشتری از سیری دارد و توانسته 57 درصد از سؤال‌های کار بران را جواب دهد.

آمار 52.3 درصدی موفقیت سیری در هوم پاد در حالی منتشر شده است کهاپل به عنوان توسعه دهنده این دستیار هوشمند صوتی به متا داده‌های فراوانی که شرکت‌های رقیب نظیر گوگل، آمازون و الکسا دسترسی ندارد. همین مسئله باعث شده تا با وجود اینکه سیری زودتر از همه رقبا تجاری سازی شده است، اما در برابر پاسخ‌های کاربران ضعیف‌تر عمل کند.

پیش بینی می‌شود که توسعه هوم پاد و افزایش تعداد درخواست‌ها و سؤالات کاربران از این دستیار هوشمند صوتی باعث افزایش هرچه بیشتر دقت آن در تمامی دستگاه های های تولید شده توسط اپل شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420