لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تعویض سیم هوم پاد 29 دلار هزینه خواهد داشت

تعویض سیم هوم پاد 29 دلار هزینه خواهد داشت

اسپیکر هوشمند هوم پاد به تازگی معرفی شده است و اپل طبق رسم همیشگی اطلاعات مربوط به خدمات پس از فروش این محصول جدید را منتشر کرده است.

در این میان آنچه باعث تعجب بسیاری از کاربران و خریداران این محصول شده، این است که خدمات تعویض سیم هوم پاد نزدیک به 29 دلار هزینه خواهد داشت. برای یادآوری کافی است بگوییم که تا چند هفته پیش اپل قیمت خدمات تعویض باتری آیفون‌ها را 29 دلار اعلام کرده بود و حالا به نظر می‌رسد که هزینه یک سیم اسپیکر هوشمند اپل، هم قیمت خدمات تعویض باتری آیفون‌ها خواهد بود.

این خبر توسط وب سایت 9to5mac منتشر شده است. نویسنده این وب سایت خبری ادعا کرده که این اطلاعات را از طریق مصاحبه با بخش خدمات رسمی اپل به دست آورده است. بر همین اساس متخصص بخش خدمات پس از فروش اپل اعلام کرده که اپل به عنوان کمپانی سازنده این محصول پیش بینی می‌کند کهتعداد خرابی‌های مربوطبه سیم هوم پاد بسیار نادر باشد چرا که این کابل با مقاومت قابل قبولی تولید شده است.

گفتنی است که هوم پادها فاقد باتری داخلی هستند و همواره برای کارکرد صحیح نیازمند اتصال به الکتریسیته از طریق سیم هستند.

اسپیکر هوشمند اپل با عنوان هوم پاد در جریان کنفرانس WWDC 2017 معرفی شد. این اسپیکر مشخصاً از هفته گذشته یعنی اولین هفته ماه فوریه 2018 در دسترس کاربران قرار گرفته است و از آن زمان تاکنون میزان فروش بسیار زیادی داشته است. تا حدی که در عرض چند ساعت تمامی پیش فروش‌های این محصول پیش از عرضه نهایی آن در روز جمعه تمام شده بود.

کمپانی اپل تصمیم دارد تا با توسعه و عرضه هوم پاد کارکرد دستیار هوشمند سیری و اکوسیستم اختصاصی خود را در خانه هوشمند و همچنین سرویس‌های پخش موسیقی خود نظیر آیتیونز و Apple Music را در میان کاربران گسترش دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420