لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تی وی از این پس اخبار پخش می‌کند

اپل تی وی از این پس اخبار پخش می‌کند

 شرکت اپل به تازگی تصمیم به توسعه اپلیکیشنی مناسب برای نمایش اخبار در ست تاپ باکس دیجیتالی اپل تی وی گرفته است.

اپلیکیشن اختصاصی اپل تی وی از این پس دارای بخشی منحصر به فرد برای پخش اخبار به صورت زنده است که از طریق آن می‌توانند اخبار مختلف را به کاربران نشان دهد.

گفتنی است که این قابلیت در حال حاضر تنها برای کاربرانی که از طریق آی پی آمریکا با اپل تی وی به اینترنت متصل می‌شوند ارائه شده است با این حال اپل تصمیم دارد تا این قابلیت را به صورت جهانی و برای زبان‌های دیگر نیز ارائه دهد. موارد نشان داده شده در بخش اخبار اپل از همین حالا شامل محتوای خبرگزاری‌های آمریکا نظیر Bloomberg، CNBC و Fox News می‌شود.

این قابلیت مشخصاً از طریق نسخه جدید سیستم عامل اپل تی وی با عنوان tvOS 11.2.5 در اختیار کاربران این ست تاپ باکس دیجیتالی قرار گرفته است.

گفتنی است که اپل قابلیت یاد شده را در جریان کنفرانس دوازدهم سپتامبر در سالن استیو جابز واقع در اپل پارک رونمایی کرده بود. مدیر بخش بازاریابی دیجیتالی اپل در آن زمان اعلام کرده بود که اپل در کنار عرضه محتوای دیجیتالی با کیفیت 4K تصمیم دارد تا امکان پخش محتوای متنوع‌تر نظیر محتوای تلویزیونی و سینمایی مختلف، اخبار و گزارش‌های ورزشی گوناگون و همچنین اخبار زنده در هر زمینه‌ای را به اپل تی وی بیاورد.

اپل تی وی از همین حالا می‌تواند اخبار اقتصادی، ورزشی، سرگرم کننده و تکنولوژی را برای کاربران خود پخش کند. این ست تاپ باکس دیجیتالی می‌تواند مهم‌ترین تلاش اپل برای تولید محتوای تلویزیونی مستقل و همچنین تکرار موفقیت‌های پیشین درزمینهٔ فروش و عرضه محتوای دیجیتالی باشد.

اپل یک بار با معرفی آیپد و عرضه سرویس آیتیونز توانست موفقیتی ویژه را در صنعت موسیقی رقم بزند. با این حال این شرکت تصمیم دارد تا در آینده‌ای نزدیک همین اقدامات را این بار درزمینهٔ محتوای ویدیویی انجام دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420