لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پتنتی جدید از عینک هوشمند اپل منتشر شد

پتنتی جدید از عینک هوشمند اپل منتشر شد

 در چند ماه گذشته اخبار مربوط به تلاش اپل برای ساخت یک عینک هوشمند مبتنی بر واقعیت افزوده سر و صدای زیادی در میان کاربران و خبرگزاری‌های فعال در حوزه تکنولوژی به راه انداخته است.

یکی از نشانه‌های مهم در مورد این مسئله، سخنان اخیر تیم کوک در زمینه اهمیت واقعیت افزوده و همچنین تلاش این شرکت برای بهبود قابلیت‌های بستر واقعیت افزوده ARKit در سیستم عامل iOS است.

در این میان پتنتی جدید از اپل فاش شده است که نشان از تلاش حتمی کوپرتینویی‌ها برای تولید عینک مبتنی بر واقعیت افزوده دارد. این پتنت در اداره ثبت اختراع ایالات متحده آمریکا به ثبت رسیده است که نشان از یک پوشیدنی هوشمند با قابلیت نشان دادن محتوای مبتنی بر واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را دارد.

جزییات این پتنت نشان می‌دهد که اپل تصمیم دارد تا نمایشگری منحصر به فرد را با قابلیت نمایش واقعیت افزوده در عینک‌های هوشمند خود تعبیه کند. این نمایشگرها به‌گونه‌ای طراحی خواهند شد که وزن کلی عینک را بالا نبرند و به طور کل دستگاه هوشمند آینده اپل به اندازه عینک‌های معمولی و روزمره وزن داشته باشد.

 به طور کل اپل در تلاش است تا محصول آینده خود را به‌گونه‌ای طراحی کند که به طور کامل قابلیت‌های ارائه شده در محصولاتی نظیر هولولنز مایکروسافت و هدست‌های Oculus را در خود جای دهد. با این حال تیم تحقیقاتی اپل به دنبال این است که دستگاه تولید شده ابعاد و وزنی متعادل برای استفاده روزمره داشته باشد تا بتواند آن را به عنوان یک پوشیدنی هوشمند قدرتمند و کارآمد تجاری سازی کند.

شیشه‌های مورد استفاده در این عینک قرار است به صورت منحنی طراحی شوند که علاوه بر دریافت انعکاس تصاویر، بتوانند موارد گوناگون و اضافه شده به تصویر را نیز در خود نشان دهند. علاوه بر این، اپل می‌تواند از عدسی‌های بزرگ کننده تصاویر نیز که امروزه در هدست های واقعیت مجازی مورد استفاده قرار می‌گریند نیز در دستگاه‌های جدید خود استفاده کند.

پیش بینی‌ها حاکی از آن است که محصول جدید اپل که در حال حاضر با عنوان اپل گلس شناخته می‌شود، تا پایان سال 2019 میلادی به بازار خواهد آمد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420