لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خدمات تعویض باتری، روی فروش آیفون‌ها تأثیر منفی خواهد گذاشت

خدمات تعویض باتری، روی فروش آیفون‌ها تأثیر منفی خواهد گذاشت

 گزارش تحلیلی جدید Barclays در مورد آیفون‌های شرکت اپل و همچنین ارائه خدمات پس از فروش آن‌ها منتشر شده است.

در این گزارش Barclays پیش بینی مهمی در مورد میزان فروش آیفون‌ها و همچنین ارائه خدمات تعویض باتری آن ارائه داده است. بر اساس ادعا این موسسه تحقیقاتی اقدام اپل مبنی بر افزایش سرعت ارائه خدمات تعویض باتری آیفون‌ها باعث کاهش روند فروش آیفون‌های جدید خواهد شد.

Mark Moskowitz تحلیلگر این موسسه اعلام کرده که اقدام اخیر اپل مبنی بر کاهش زمان انتظار مشتریان برای ارائه خدمات تعویض باتری از 4 تا 6 هفته به 2 تا 4.5 هفته باعث خواهد شد تا میزان رضایت مشتریان از تلفن‌های هوشمند آیفون بیشتر شود. این در حالی است که اقدام یاد شده باعث می‌شود تا با افزایش رضایت کاربران از دستگاه خود، تمایل برای تعویض آن و خرید یک دستگاه جدید کاهش پیدا می‌کند.

Barclays در ادامه پیش بینی‌های خود علاوه بر ادعای کاهش میزان فروش آیفون‌های 2018، اعلام کرده که سهام اپل در سه ماهه دوم سال جاری میلادی به‌شدت تحت تأثیر این مسئله قرار خواهد گرفت.علاوه بر این، نسخه بتای iOS 11.3 نشان داد که اپل تصمیم دارد تا علاوه بر ارائه خدمات پس از فروش مربوط به باتری، تصمیم دارد تا استفاده از نهایت بازدهی دستگاه را به انتخاب کاربر بگذارد.

این مسئله باعث می‌شود تا عمر مفید کاری آیفون بیشتر شود و در عین حال تمایل کاربران به ارتقا و به روز رسانی آیفون‌های قدیمی کمتر شود. با این حال اپل می‌تواند با این اقدام برای بار دیگر اعتماد کاربران و خریداران را به خود جلب کند و به آن‌ها اطمینان دهد که با بهبود قدرت سخت افزاری و پردازشی دستگاه‌ها، کاربران می‌توانند با طول عمر مفید بسیار بالا از دستگاه‌های هوشمند خود استفاده کنند. اپل از زمان اعتراف به کاهش عمدی سرعت آیفون‌ها با اتهام‌های بسیار زیادی روبرو شده است که ممکن است اقدام‌های اخیر باعث کاهش میزان بد بینی نسبت به این شرکت شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420