لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

VLC 3.0 با قابلیت‌های فراوان برای آیفون منتشر شد

VLC 3.0 با قابلیت‌های فراوان برای آیفون منتشر شد

 نسخه جدید نرم افزار پخش محتوای چندرسانه‌ای VLC با قابلیت‌های بیشتر نظیر پشتیبانی از کروم کست و پخش ویدیوهای HDR منتشر شد.

VLC یکی از مهم‌ترین و کارآمدترین نرم افزارهای مالتی پلتفرم است که برای پخش فایل‌های چند رسانه‌ای در دستگاه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گرید. این نرم افزار کارآمد در چند سال اخیر به یکی از محبوب‌ترین ابزارها در میان کاربران iOS تبدیل شده است که می‌تواند موارد مختلف نظیر فایل‌های صوتی و موسیقی و همچنین فایل‌های ویدیویی فیلم و سریال را به‌راحتی در دستگاه‌های همراهنظیر آیفون و آیپد پخش کند.

نسخه جدید این نرم افزار که برای سیستم عامل iOS و دستگاه‌های همراه اپل منتشر شده است، دارای برخی از بهبودهای نرم افزاری است و همچنین چندین قابلت مختلف را در خود جای داده است. VLC 3.0 از این پس می‌تواند از ویدیوهای HDR10 پشتیبانی کند. علاوه بر این، نسخه جدید این نرم افزار توان پخش ویدیوهای با کیفیت 4K و 8K را نیز دارد و می‌تواند از تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها به اندازه یک کامپیوتر رومیزی قدرتمند کار بکشد.

نسخه جدید VLC همچنین به طور کامل از سیستم پخش ویدیویی کروم کست نیز پشتیبانی می‌کند و کاربرانی که از این دانگل دیجیتالی استفاده می‌کنند از همین حالا می‌توانند از طریق آپدیت این نرم افزار، اقدام به استفاده هر چه راحت‌تر از دستگاه خود کنند. این نسخه همچنین سازگاری بهتری با فرورفتگی یا همان Notch نمایشگر آیفون ایکس پیدا کرده است.

به طور کل VLC 3.0 را می‌توان یک نرم افزار قدرتمند و مدرن دانست که می‌تواند تمامی کارهای نرم افزار قدیمی و دسکتاپ PowerDVD را به طور کامل در دستگاه‌های همراه اپل نظیر آیفون و آپید انجام دهد.

شما می‌توانید از همین حالا با مراجعه به این لینک نسخه جدید نرم افزار پخش محتوای چند رسانه‌اای VLC را برای آیفون و آیپد خود دریافت و نصب کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420