لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل انفجار ایرپادهای بی‌سیم را بررسی می‌کند

اپل انفجار ایرپادهای بی‌سیم را بررسی می‌کند

 شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که در مورد برخی ادعاها مبنی بر انفجار ایرپادهای بی‌سیم تحقیق می‌کند.

برخی از گزارش‌های جدید حاکی از آن است که یک مرد فلوریدایی به خاطر انفجار هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد دچار آسیب فیزیکی از ناحیه گوش شده است. در ادامه این گزارش‌ها اعلام شده که این فرد در حین ورزش در باشگاه که هدفون ایرپادز را در گوش خود گذاشته بود متوجه بیرون آمدن دود از گوشش می‌شود که همین مسئله باعث اقدام سریع وی برای بیرون آوردن هدفون‌ها از گوش می‌شود.

گفتنی است که هدفون‌های بی‌سیم ایرپادز از باتری‌های لیتیوم یونی در هر یک از گوشی‌های ایرپاد استفاده می‌کنند. همین مسئله احتمالاً باعث شده تا ایرپادها در برخی از موارد باعث انفجار شود. باتری‌های لیتیوم یونی به دلیل خصوصیات شیمایی عناصر به کار رفته در آن‌ها در هنگام ترکیب یا اکسیژن یا ایجاد تنش الکتریکی زیاد، دچار انفجار می‌شوند. همین مسئله تا پیش از این نیز دردسرهای زیادی را برای برخی از محصولات نظیر گلکسی نوت 7 شرکت سامسونگ ایجاد کرده بود. اما حالا به نظر می‌رسد که مشکل فوق به محصولات اپل نیز سرایت کرده است.

در این میان شرکت اپل به عنوان تولید کننده ایرپادهای بی‌سیم اعلام کرده که این مسئله را بررسی خواهد کرد و در صورت عمومیت داشتن این مشکل، راه حلی صحیح را برای آن ارائه خواهد کرد. شرکت اپل اعلام کرده که از زمان تولید و عرضه ایرپادز تا کنون، چنین مشکلی گزارش نشده بوده است و به احتمال زیاد این اتفاق استثنا به دلیل استفاده ناصحیح کاربر از دستگاه رخ داده است.

لازم به یادآوری است که تا پیش از این نیز چندین گزارش معدود از انفجار آیفون‌ها منتشر شده بود. با این حال اپل در آن زمان نیز اعلام کرد که این مشکلات در دستگاه‌های شرکت اپل عمومیت ندارد و تنها در برخی موارد و شرایط خاص رخ می‌دهند.

{module 1181}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420