لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به زودی اطلاعات مربوط به برنامه‌های تلویزیونی خود را منتشر می‌کند

اپل به زودی اطلاعات مربوط به برنامه‌های تلویزیونی خود را منتشر می‌کند

 مدیر بخش آیتیونز اپل به تازگی اعلام کرده که اپل برنامه‌ای ویژه برای پخش محتوی تلویزیونی در سال 2018 دارد و به زودی اطلاعات مربوط به آن را منتشر می‌کند.

ادی کیو مدیر بخش بازاریابی نرم افزاری اپل که وظیفه مدیریت آیتیونز را نیز بر عهده دارد به تازگی اعلام کرده که این شرکت در کنار ارائه سرویس‌های مرتبط با موسیقی، برنامه‌ای ویژه برای تولید و عرضه محتوای تلویزیونی و ویدیویی دارد.

وی در کنفرانس جدید خود علاوه بر اعلام این مسئله، ادعا کرد که برنامه ویژه اپل برای عرضه محتوای تلویزیونی ارتباطی عمیق با عرضه اسپیکر هوشمند هم پاد دارد. بر اساس ادعای ادی کیو هوم پاد از تراشه A8 ساخته شده توسط اپل بهره می‌برد که با استفاده از الگوریتم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی علاوه بر تشخیص و تنظیم خود کار صدای زیر و بم، می‌تواند تنظیمات مختلفی را برای پخش صدای محتوای ویدئویی در خانه در خود جای دهد.

وی در ادامه توضیح در مورد هوم پاد اعلام کرده که تنظیمات ارائه شده در این اسپیکر هوشمند برای هر قطعه آهنگ در حال پخش متفاوت خواهد بود.

ادی کیو در ادامه اطلاعات زیادی در مورد برنامه‌های تلویزیونی آینده اپل نداد. با این حال تحلیلگران بر این عقیده هستند که اپل قصد دارد تا با سرمایه گذاری و ساخت برنامه‌های تلویزیونی اختصاصی روند رونق و افزایش محبوبیت محصولات سخت افزاری خود نظیر اپل تی وی و هوم پاد و همچنین محصولات نرم افزاری خود که در آیتیونز عرضه می‌شوند را افزایش دهد.

اپل تی وی از همین حالا محتوای تلویزیونی و سینمایی استودیوهای مختلف را پخش می‌کند با این حال این شرکت تصمیم دارد تا با همکاری نویسندگان، کارگردانان و همچنین بازیگران معروف، محتوای تلویزیونی اختصاصی خود را توسعه و تولید کند و در نهایت آن‌ها را در اپل تی وی و دیگر محصولات سخت افزاری اپل به فروش برساند.

عرضه محتوای تلویزیونی اختصاصی باعث می‌شود تا محبوبیت اپل تی وی به عنوان یک ست تاپ باکس دیجیتالی بیشتر از دستگاه‌های مشابه نظیر کروم کست شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420