لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ می‌تواند نشانه‌های اولیه دیابت را تشخیص دهد

اپل واچ می‌تواند نشانه‌های اولیه دیابت را تشخیص دهد

 تحقیقات جدید منتشر شده توسط شرکت Cardiogram نشان می‌دهد که ساعت هوشمند اپل می‌تواند از طریق سنسور تشخیص ضربان قلب نشان‌های اولیه بیماری دیابت را تشخیص دهد.

تحقیقات این شرکت تا پیش از این منجر به توسعه یک اپلیکیشن برای جمع آوری اطلاعات مربوط به نرخ ضربان قلب و در نهایت تشخیص زودهنگام اختلالات قلب عروقی شده بود.

اما حالا این شرکت در ادامه تحقیقات خود با همکاری دانشگاه کالیفرنیا توانسته روشی هوشمندانه برای تشخیص زودهنگام بیماری دیابت پیدا کند. محققانی که موفق به کشف این روش شده‌اند اعلام داشته‌اند که روش یاد شده تا 85 درصد دقت دارد و می‌تواند با تشخیص زودهنگام علائم دیابت و پری دیابت بسیاری را از ابتلا به این بیماری نجات دهد.

این تحقیقات روی 14011 نفر از داوطلبین اجرا شده است که بیش از 200 میلیون سنسور مختلف روی آن‌ها مورد آزمایش قرار گرفته است. این تیم تحقیقاتی تمامی محصولات هوشمند موجود در بازار که مبتنی بر سیستم عامل WatchOS و Android wear بودند را مورد بررسی قرار دادند و با توسعه قابلیت‌های اپلیکیشن Cardiogram توانسته‌اند داده‌های مختلف را از افراد شرکت کننده در این برنامه آزمایشی دریافت کنند.

اطلاعات دریافتی از شرکت کننده‌های داوطلب نشان داده است که اندازه گیری دقیق ضربان قلب و شیوه رفتاری بدن در شرایط گوناگون می‌تواند بیماری دیابت را پیش از ابتلای به آن تشخیص دهد.

این روش می‌تواند افراد پری دیابت را پیش از ابتلای همیشگی به بیماری دیابت تضخیص دهد. به این صورت که اپل واچ اختلالات مربوط به این بیماری را پیدا می‌کند و بر اساس آن به افراد کمک می‌کندکند تا با تغییر سبک زندگی و استفاده از روش‌های مختلف پیشگیرانه از ابتلا به این بیماری رهایی پیدا کنند.

در کنار این تحقیقات، شرکت اپل نیز به عنوان توسعه دهنده و تولید کننده اپل واچ تلاش‌های زیادی برای ایجاد روش‌های تشخیصی مختلف بیماری‌ها به صورت زودهنگام کرده است. اپل در تلاش است تا با قابلیت‌های جدید اپل واچ بسیاری از اختلالات قلبی را پیش از ابتلا به افراد یادآوری کند

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373