لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

موج بی‌نظیر استقبال از هوم پاد

موج بی‌نظیر استقبال از هوم پاد

 روز عرضه عمومی هوم پاد در سراسر جهان نزدیک است و همین مسئله باعث شده تا روند پیش خرید این محصول با کمی تغییر در زمان‌بندی مواجه شود.

هوم پاد قرار است از روز جمعه در اختیار کاربران قرار گیرد. این در حالی است که اپل از همین حالا امکان ثبت پیش خرید هوم پاد در آمریکا را بسته است. دلیل اصلی این اقدام اپل موج بی‌سابقه استقبال از هوم پاد بوده است. و خریداران از هفته پیش تعداد زیادی سفارش را ثبت کرده‌اند که همین مسئله باعث شده تا اپل نتواند پاسخگوی پیش سفارش‌های بیشتر در روز جمعه باشد.

خریداران در صورت سفارش هوم پاد، این محصول را در هفته آینده و مشخصاً در دوازدهم یا سیزدهم فوریه دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، پیش فروش‌های هوم پاد در اپ استورها نیز تحت تأثیر این موج استقبال قرار گرفته است و خریداران از دیروز تمامی حجم پیش سفارش‌های این اسپیکر هوشمند را پر کرده‌اند.

برخی از تحلیلگران پیش بینی می‌کنند که در صورت ادامه این روند، اپل در مدت زمان کوتاهی پس از عرضه نهایی هوم پاد، تمامی موجودی این محصول را به فروش می‌رساند و این شرکت با مشکلات مربوط به تأمین آن در سراسر دنیا مواجه می‌شود.

از آنجایی که هوم پاد از دستیار هوشمند صوتی سیری بهره می‌برد و همچنین سیری تنها از برخی زبان‌ها پشتیبانی می‌کند، این مسئله باعث می‌شود تا میزان فروش هوم پاد در کشورهای پشتیبانی شده از زبان رسمی آن منطقه بیشتر شود. در عین حال کیفیت ساخت و قدرت پخش صدا هوم پاد و همچنین قرار گرفتن آن در اکوسیستم شرکت اپل باعث می‌شود تا میزان توجه‌ها به این محصول در سطح جهان افزایش پیدا کند.

هوم پاد در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC 2017) از طرف اپل معرفی شد با این حال عرضه این محصول تا فوریه 2018 و مشخصاً فردا به تعویق افتاده بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420