لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مقایسه کیفیت دوربین آیفون 5 با 5 نسل قبل

مقایسه کیفیت دوربین آیفون 5 با 5 نسل قبل

 

دوربین آیفون 5 یکی از محبوب ترین دوربین ها در بین دیگر گوشی های هوشمند در جهان امروز به شمار می آید و همواره دوربینی مانند آن نخواهد دید.اپل در ابتدا آیفون نسل اول و 3G را به یک دوربین 2MP تجهیز نمود و در سال های بعد با رونمایی از  نسخه های جدید آیفون به ترتیب دوربین آن ها به حسگر 3.2 و 5 MP تجهیز کرد و سرانجام در ششمین نسل از آیفون آن را به یک دوربین 8MP مجهز کرد.

به تازگی شخصی به نام Lisa Bettany با داشتن کلکسیون شش نسل از آیفون،مقایسه ای در مورد کیفیت عکس های گرفته شده توسط آن ها انجام داده است.مقایسه صورت گرفته تمام نسخه های آیفون -آیفون نسل اول، آیفون 3G، آیفون 3GS، آیفون 4، آیفون 4S و آیفون 5 – را شامل می گردد.

در تصاویر زیر که در چهار حالت مختلف گرفته شده است شما می توانید تفاوت دوربین این شش نسل از آیفون را به وضوح مشاهده کنید.همچنین این تصاویر نحوه ی پیشرفت و بهبود اپل در تکنولوژی کیفیت تصویر را،در طول سال های اخیر بازگو می کند.

طبق ادعای اپل آیفون 5 با دوربین 8 مگا پیکسلی خود و  دیافراگم f/2.4 با قدرت پردازش بالا ،می تواند عکس هایی با وضوح و کیفیت عالی برای شما ارمغان آورد.کیفیت عکس‌های گرفته شده با آیفون 5 نسبت به نسل قبلی خود آیفون 4S بهبود های چشمگیری یافته، که تصاویر خود گویای این حقیقت هستند.

بعد از دیدن تصاویر حتما با خود می گویید کیفیت دوربین آیفون 5S چگونه خواهد بود؟ همان طور که در خبر های خوانده اید انتظار می رود اپل آیفون نسل بعد خود را به یک دوربین 13 مگاپیکسلی در عقب  تجهیز کند . همچنین در آیفون نسل بعد حتما شاهد تکنولوژی و نوآوری جدیدی برای بهبود در کیفیت عکسبرداری و فیلم برداری به خصوص در نور کم از طرف اپل خواهیم بود.

 

SOURCE :  iclarified

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420