لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 8 و آیفون ایکس در برابر مشکلات مربوط به باتری مقاوم هستند

آیفون 8 و آیفون ایکس در برابر مشکلات مربوط به باتری مقاوم هستند

 اپل به تازگی اعلام کرده که آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس در برابر مشکلات مربوط به باتری مقاوم هستند و این محصولات نیازی به کاهش سرعت پردازش به صورت خودکار ندارند.

تا پیش از این شرکت اپل به خاطر کاهش عمدی سرعت پردازش آیفون‌ها از طریق آپدیت‌های نرم افزاری با اتهام‌های مختلفی مواجه شده بود. این شرکت در ادامه اعلام کرده بود که کاهش عمدی سرعت آیفون‌ها تنها به دلیل محافظت از باتری این محصولات بوده و تنها شامل آیفون 6، 6 اس، 7 و نسخه پلاس آن‌ها به همراه آیفون SE می‌شود.

اما حالا اپل به تازگی در پاسخ به یکی از پرسش‌های یک سناتور آمریکایی اعلام کرده که آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس در برابر مشکلات مربوط به باتری مصون هستند. در حقیقت این محصولات به طور خودکار مجهز به سیستم مدیریت بازدهی هستند که در شرایط مختلف از خاموش شدن ناگهانی دستگاه جلوگیری می‌کند.

این مسئله به معنای آن است که اپل با آپدیت‌های نرم افزاری برای سیستم عامل iOS سرعت این سه مدل تلفن هوشمند را کاهش نمی‌دهد.

ادعای اخیر اپل در حالی مطرح شده است که این شرکت تا پیش از این اعلام کرده بود که مدل‌های جدید آیفون نیز به احتمال زیاد نیاز به کاهش سرعت پردازش به منظور افزایش طول عمر باتری خواهند داشت. این در حالی است که اپل از مواضع خود در مورد کاهش سرعت آیفون‌ها کناره گیری کرده و از این پس تصمیم ندارد تا سرعت پردازش تلفن‌های هوشمند خود را با استفاده از آپدیت‌های نرم افزاری کاهش دهد.

همین مسئله باعث شده تا بسیاری از کاربران بر این عقیده باشند که اپل از تصمیم خود برای کاهش سرعت پردازش آیفون های جدید صرف نظر کرده است و این شرکت قرار است پشتیبانی بهتری از محصولات خود در عمر مفید کاری آن‌ها ارائه دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420