لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کمیسیون اروپا در مورد تصاحب شازم توسط اپل تحقیق می‌کند

کمیسیون اروپا در مورد تصاحب شازم توسط اپل تحقیق می‌کند

 کمیسیون اتحادیه اروپا تصمیم دارد تا در مورد تصاحب سرویس شازم توسط اپل تحقیق کند و تأثیرات این اقدام تجاری را در رقابت منصفانه با سرویس‌های مشابه Apple Music بررسی کند.

اپلیکیشن تشخیص موسیقی شازم به صورت روزانه یک میلیون کلیک برای سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای و Apple Music میاورد و همین مسئله باعث می‌شود تا تصاحب این اپلیکیشن توسط اپل باعث شود تا سرویس‌های رقیب نظیر اسپاتیفای توان رقابت با Apple Music را نداشته باشند. در این میان اتحادیه اروپا تصمیم دارد تا این اقدام اپل را بررسی کرده و در صورت تلاش این شرکت برای رقابت ناعادلانه با محصولات دیگر، محدودیت‌هایی ویژه را برای اپل در نظر بگیرد.

گفتنی است که کمیسیون اتحادیه اروپا تلاش دارد تا از محصولات و سرویس‌های بومی ارائه شده در این اتحادیه دفاع کند. لازم به یادآوری است که مقر اصلی اسپاتیفای که امروزه به عنوان مهم‌ترین رقیب سرویس پخش موسیقی اپل شناخته می‌شود، در استکهلم قرار دارد.

همین مسئله باعث شده تا اتحادیه اروپا اقدام اخیر اپل برای تصاحب شازم را به عنوان یک تهدید برای سرویس بومی اسپاتیفای در نظر بگیرد و با تلاش برای محدود سازی Apple Music گامی مهم در زمینه افزایش محبوبیت اسپاتیفای بردارد.

اپل از دو ماه گذشته به طور رسمی روند تصاحب شازم را شروع کرده است. این شرکت تصمیم دارد تا سرویس یاد شده را با قیمت 400 میلیون دلار خریداری کند. همین مسئله باعث شده تا اپل، پیشنهادهای اسپاتیفای را از شازم حذف کرده و به جای آن تنها از سرویس Apple Music در آن استفاده کند.

تا پیش از این نیز اتحادیه اروپا محدودیت‌هایی ویژه را برای شرکت‌های آمریکایی ارائه دهنده محصولات هوشمند و کامپیوتری عرضه کرده بود. از نمونه‌های مهم این اقدامات اتحادیه اروپا می‌توان به اعتراض به محدودیت‌های غیررقابتی ویندوز اشاره کرد که مایکروسافت در نهایت مجبور به توسعه و عرضه نسخه خاص از سیستم عامل ویندوز با عنوان Windows N شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373