لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گاف عجیب اپل در مورد ارسال اطلاعات اپلیکیشن‌ها

گاف عجیب اپل در مورد ارسال اطلاعات اپلیکیشن‌ها

یک گاف عجیب در بخش پشتیبانی از اپلیکیشن‌ها و ارائه خدمات توسعه دهندگان iOS اتفاق افتاده است که در طی آن توسعه دهندگان، ایمیل‌هایی در مورد اطلاعات اپلیکیشن‌هایی که متعلق به آن‌ها نیست را دریافت کرده‌اند.

این مشکل باعث شده تا اپل اطلاعات مربوط به هزینه دریافتی از نمایش تبلیغات و همچنین جزئیات نصب یک اپلیکیشن را به توسعه دهنده‌ای بفرستد که اپلیکیشن به او تعلق ندارد.

توسعه دهندگان از طریق اجازه نمایش تبلیغات و همچنین درخواست هزینه برای نصب از کاربران، کسب درآمد می‌کنند. به همین دلیل، اپل به عنوان صاحب امتیاز اپ استور، اطلاعات مربوط به تعداد دفعات دانلود و نصب آن اپلیکیشن و همچنین میزان درآمد حاصل از نمایش تبلیغات را به توسعه دهندگان ارائه دهد. این اطلاعات به صورت فاکتور در غالب ایمیل‌هایی منظم به توسعه دهندگان ارسال میشود.

اما حالا مشکل فنی رخ داده در اپ استور باعث شده تا اطلاعات مربوط به میزان کسب درآمد توسعه دهندگان یک اپلیکیشن، به توسعه دهنده اپلیکیشن دیگر ارسال شود.

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد علت اصلی این مشکل منتشر نشده است و اپل در مورد این مسئله واکنش نشان نداده است. با این حال باید در نظر داشت که اطلاعات منتشر شده یک نشت اطلاعات مهم و خطرناک به حساب میاید؛ چرا که توسعه دهندگان توانسته‌اند از میزان درآمد اپلیکیشن‌هایی که به آن‌ها تعلق ندارد باخبر شوند. این مسئله نه تنها باعث مشکلاتی مربوط به حریم خصوصی می‌شود، بلکه ممکن است باعث تغییر روند قیمت گذاری اپلیکیشن‌ها و هزینه‌های صرف شده برای تبلیغات شود.

علاوه بر این، در حال حاضر معلوم نیست که آیا این مشکل یک حمله سایبری بوده و یا اینکه چه میزان از ایمیل‌های مربوط به درآمد اپلیکیشن‌ها به ‌اشتباه برای توسعه دهندگان دیگر ارسال شده است با این حال بسیاری از توسعه دهندگان منتظر واکنش رسمی اپل به مشکل به وجود آمده هستند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420