لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سقوط شدید سهام کوالکام در پی شایعات مربوط به آیفون‌های 2018

سقوط شدید سهام کوالکام در پی شایعات مربوط به آیفون‌های 2018

 سهام شرکت کوالکام به شدت تحت تأثیر پیش بینی‌های روز گذشته در مورد آیفون‌هایی که قرار است در سال جاری میلادی معرفی شوند قرار گرفته است.

پیش بینی‌های منتشر شده در روز دوشنبه 16 بهمن ماه 1396 در مورد آیفون‌های 2018 حاکی از آن بود که اپل به طور حتم تصمیم دارد تا به طور کامل چیپ‌های مودم سری اسنپدراگون را از آیفون‌ها حذف کرده و با همکاری اینتل، از چیپ‌های مودم مدیا تک استفاده کند.

تحلیل‌های منتشر شده در پی این شایعات حاکی از آن بود که اپل قصد دارد تا پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم یا همان 5G را با مودم‌های مدیا تک به آیفون‌های سال جدید بیاورد که همین مسئله باعث افزایش قابل توجه قیمت این محصولات خواهد شد. در ادامه این گزارش‌ها پیش بینی شده بود که قیمت پایه یکی از مدل‌های آیفون تا 1400 دلار افزایش پیدا خواهد کرد.

این مسئله و مشخصاً قطع کامل همکاری اپل با کوالکام بر سر استفاده از تراشه‌های مودم باعث شده تا در عرض کمتر از بیست و چهار سال ارزش کلی سهام کوالکام تا 3 درصد کاهش پیدا کند.

پیش بینی برخی از تحلیلگران نیز حاکی از آن است که سهام کوالکام به دلیل عدم همکاری اپل تا آینده‌ای نزدیک به شدت افت خواهد کرد.

تا پیش از این اپل به دلیل همکاری غیرمنصفانه کوالکام و قیمت گذاری غیرعادلانه این شرکت، شکایت‌های مختلفی را تنظیم کرده بود. در این میان اپل با اعلام قطع همکاری با کوالکام در نوامبر سال 2017 باعث شد تا بسیاری در انتظار ورشکستگی این کمپانی باشند.

پیش بینی‌های در مورد ورشکستگی کوالکام تا حدی پیش رفت که حتی برادکام نیز پیشنهاد تصاحب کوالکام را داد. البته لازم به یادآوری است که مدیران کوالکام به افزایش ارزش سهام این شرکت تا پایان 2018 و مشخصاً عرضه اینترنت نسل پنجم امیدوار هستند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420