لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد همچنان پرفروش‌ترین تبلت دنیا است

آیپد همچنان پرفروش‌ترین تبلت دنیا است

 گزارش جدید موسسه تحقیقاتی IDC نشان می‌دهد که آیپد ها در سال 2017 میلادی پرفروش‌ترین محصولات رده بندی تبلت‌ها بوده‌اند و اپل توانسته در رقابت با شرکت‌های بزرگی نظیر سامسونگ و آمازون موفق‌تر عمل کرده و در صدر تولیدکنندگان تبلت در دنیا قرار بگیرد.

به طور کل اپل با فروش 43.8 میلیون تبلت در سال 2017 توانسته به عنوان موفق‌ترین کمپانی فعال در این زمینه شناخته شود. این در حالی است که شرکت‌های دیگر نظیر سامسونگ و آمازون به ترتیب 24.9 و 16.7 میلیون واحد از این محصولات را در سراسر دنیا به فروش رسانده‌اند.

در ادامه این گزارش به این مسئله اشاره شده است که اپل در حال حاضر 26.8 درصد از سهم بازار تبلت‌ها را در اختیار دارد که این مقدار نشان می‌دهد که از هر 4 تبلت فروخته شده در سال 2017 میلادی، یک تبلت از سری محصولات آیپد بوده است.

با مقایسه میزان فروش تبلت‌ها در سال‌های گذشته، IDC به این نتیجه رسیده است که سهم فروش آیپدها هر ساله نزدیک به 2.5 درصد رشد داشته است.

علاوه بر این، اپل نیز هفته پیش در جریان گزارش مالی خود در سه ماهه پایانی 2017 اعلام کرد که این شرکت در این بازه زمانی نزدیک 5.8 میلیارد دلار درآمده داشته است.

کیفیت و کارایی بسیار بالای آیپدها و همچنین قدرت پردازشی بالای آن‌ها در کنار یکپارچگی رابط کاربری این محصولات با تلفنهای هوشمند آیفون‌ باعث شده تا محبوبیت این محصولات بیشتر از تبلت‌های اندرویدی و ویندوزی در بازار باشد. همین مسئله باعث شده تا اپل، خط تولید آیپد را به عنوان یکی از مهم‌ترین محصولات خود بشناسد و درصدد بهبود کیفیت آنها باشد.

گفتنی است که پیش بینی‌ها بر این باور هستند که اپل در سال جدید میلادی از یک مدل آیپد پروی جدید با نمایشگر اولد و همچنین قابلیت احراز هویت فیس آیدی رونمایی می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420