لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه‌های 16 گیگابایتی آیفون 5c به صورت رایگان تعویض خواهند شد

نسخه‌های 16 گیگابایتی آیفون 5c به صورت رایگان تعویض خواهند شد

 بخش خدماتی اپل به تازگی اعلام کرده که نسخه‌های 16 گیگابایت آیفون 5 سی را به صورت رایگان با نسخه 32 گیگابایتی تعویض خواهد کرد.

خدمات تعویض این تلفن هوشمند تنها برای آن دسته از کاربرانی انجام خواهد شد که دستگاه آن‌ها از طرف اپل خراب تشخصی داده شده و نیازمند خدمات تعویض باشند. اپل همچنین اعلام کرده که خدمات فوق لزوماً روی تمامی نسخه‌های 16 گیگابایتی Phone 5c انجام نمی‌شود.

کوپرتینویی‌ها اعلام کرده‌اند که این کار را به دلیل پایان یافتن موجودی آیفون 5c با ظرفیت 16 گیگابایت انجام می‌دهد و پس از پایان یافتن موجودی نسخه 32 گیگابایتی نیز این خدمات رایگان ارائه نخواهد شد.

آیفون 5c در سال 2013 و مشخصاً در کنار آیفون 5 اس توسط اپل معرفی شد. این تلفن هوشمند در زمان معرفی به عنوان یک نسخه میان رده و ارزان قیمت توسط اپل معرفی شد که دارای پنل پشتی پلاستیکی در رنگ‌های مختلف بود. اپل در مدت کوتاهی پس از عرضه این محصول اعلام کرد که در تولید محصولات میان رده موفق نبوده است و خط تولید این محصول را متوقف می‌کند.

اپل از سپتامبر 2014 عرضه و فروش آیفون 5c را متوقف کرد و تنها نسخه 8 گیگابایتی این محصول را در برخی از کشورهای جهان به فروش رساند. این شرکت در بعدها با معرفی آیفون SE برای بار دیگر اقدام به عرضه محصولات میان رده کرد.

پیش ببینی برخی از تحلیلگران حاکی از آن است که این شرکت دیگر تصمیم به تولید تلفن‌های هوشمند 4 اینچی ندارد و مشخصاً آیفون SE آخرین آیفون 4 اینچی دنیا خواهد بود. علاوه بر این، برخی از پیش بینی‌ها حاکی از آن است که این شرکت در سال جدید میلادی از 3 مدل آیفون با سایز 5.8، 6.1 و 6.5 اینچ رونمایی می‌کند و به طور کل اپل به سمت تولید فبلت ها روی آورده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420