لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پگاترون به فروش آیفون‌های رده بالا امیدوار است

پگاترون به فروش آیفون‌های رده بالا امیدوار است

 مدیران کارخانه پگاترون اعلام کرده‌اند که به عرضه و فروش آیفون‌های رده بالا و گران قیمت در سال 2018 امیدوار هستند.

این ادعا در حالی مطرح شده است که بسیاری از تحلیلگران و حتی افراد آگاه فعال در خود شرکت اپل اعلام کرده‌اند که این شرکت امید زیادی به تولید تلفن‌های هوشمند گزان قیمت و رده بالا نظیر آیفون ایکس ندارد.

در این میان پگاترون اعلام کرده که توسعه هوش مصنوعی و تراشه‌های مناسب برای پردازش‌های مبتنی بر آن، باعث می‌شود تا صنعت تولید نیمه هادی‌ها در سال 2018 رونق بیشتری بگیرد و سفارش‌های زیادی را روانه این کارخانه کند.

S.J. Liao مدیر عامل اجرایی این کارخانه در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که فروش تلفن‌های هوشمند در تمامی رده‌ها، از سه ماهه پایانی 2017 تا سه ماهه ابتدایی 2018 کاهش شدیدی را تجربه کرده است و این مسئله مختص تلفن هوشمند رده بالای اپل با عنوان آیفون ایکس نمی‌شود.

با این حال این کارخانه پیش بینی کرده که میزان فروش تلفن‌های هوشمند رده بالا در سال جدید میلادی افزایشی چشم گیر خواهد کرد. همین مسئله باعث شده تا مدیر عامل اجرایی پگاترون اعلام کند که این کارخانه در سال جاری میلادی تنها روی تولید تلفن‌های هوشمند رده بالا تمرکز خواهد کرد.

پگاترون، دومین کارخانه اسمبل تلفن‌های هوشمند آیفون پس از فاکس کان است. این کارخانه از همین حالا وظیفه تولید انبوه آیفون 8 را از اپل دریافت کرده است. با این حال این شرکت تصمیم دارد تا با رایزنی‌های مختلف سفارش تولید پرچم‌دار آیفون‌های 2018 را از آن خود کند. گفتنی است که اپل سفارش تولید انبوه آیفون ایکس را به این کارخانه نداده است و تولید این تلفن هوشمند بر عهده فاکس کان است.

در این میان، پگاترون اعلام کرده که آمادگی کامل برای تولید انبوه تلفن‌های هوشمند 6.1 اینچی اپل با پنل نمایشگر LCD را دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420