لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل هوم پاد را با نصف قیمت به کارکنانش می‌فروشد

اپل هوم پاد را با نصف قیمت به کارکنانش می‌فروشد

 بر اساس گزارش‌های اخیر، کارکنان اپل می‌توانند برای مدتی محدود اسپیکر هوم پاد را با نصف قیمت برای خود خریداری کنند.

گزارش جدید Mark Gurman که در وب سایت بلومبرگ منتشر شده است نشان می‌دهد که شرکت اپل پیشنهادی ویژه برای خرید هوم پاد به کارکنان خودش داده است و در طی آن افرادی که برای این شرکت کار می‌کنند می‌توانند برای مدتی محدود این محصول را با نصف قیمت خریداری کنند.

پیش از این نیز اپل اقدام‌هایی مشابه را در کارنامه خود ثبت کرده است. در زمان عرضه اولیه ساعت هوشمند اپل واچ و مشخصاً اوایل سال 2015، این شرکت پیشنهادی ویژه برای کارکنان خود ارائه داد و در طی آن اپل واچ را با 50 درصد تخفیف به آن‌ها فروخت.

اقدام‌های اخیر اپل برای فروش ویژه محصولاتش به کارکنان بر این اساس است که این افراد، به عنوان نمادهایی متحد از اپل شناخته می‌شوند و آن‌ها باید از محصولات اپل استفاده کنند. تا پیش از این نیز این شرکت شرایطی ویژه برای است.

کارکنان اپل اجباری برای استفاده از محصولات اکوسیستم این شرکت ندارند. کما اینکه برخی از کارکنان این شرکت در سراسر دنیا کاربر دستگاه‌های اندرویدی و ویندوزی هستند. با این حال، این شرکت تلاش می‌کند تا با به راه انداختن پیشنهادهای ویژه، کارکنان خود را به استفاده از محصولات اپل تشویق کند.

در عین حال، هوم پاد یکی از مهم‌ترین تلاش‌های اپل برای کامل کردن اکوسیستم این شرکت است. به همین دلیل اپل قصد دارد تا با روش‌های مختلف این محصول را در میان کاربران گسترش دهد.

پیشنهاد ویژه هوم پاد برای کارکنان اپل از تاریخ 9 فوریه شروع خواهد شد و در آن کارکنان این شرکت در برخی از مناطق دنیا می‌توانند اسپیکر هوشمند اپل را با 50 درصد تخفیف خریداری کنند.

گفتنی است، برخی از مدیران اپل از سال گذشته و مشخصاً پیش از معرفی هوم پاد در جریان WWDC 2017 به این اسپیکر هوشمند دسترسی داشته‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420