لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

طرح مفهومی نسل‌های بعدی هوم پاد منتشر شد

طرح مفهومی نسل‌های بعدی هوم پاد منتشر شد

 اپل به تازگی روند عرضه نسل اول اسپیکر هوشمند خود با عنوان هوم پاد را شروع کرده است و حالا تحلیلگران ادعاهایی را در مورد نسل بعدی این محصولات منتشر کرده‌اند.

هوم پاد به عنوان یکی از رقیب‌های اصلی محصولاتی همچون آمازون اکو، گوگل هوم و اسپیکرهای Sonos از طرف اپل معرفی شده است که سازگاری کامل با دستیار هوشمند صوتی این شرکت، یعنی سیری دارد.

هفته گذشته وب سایت 9to5mac تصاویری مفهومی از نسل‌های بعدی هوم پاد منتشر کرده است که بر اساس ادعاهای مطرح شده توسط تحلیلگران طراحی شده بود. این طرح‌ها نشان می‌دهند که در صورت موفقیت هوم پاد، اپل در صدد گسترش خط تولید این محصولات بر خواهد آمد.

هوم پاد امروزی یک اسپیکر هوشمند است که از لحاظ ابعاد، از اسپیکرهای هوشمند و همراه بزرگ‌تر است. با این حال شدت و وضوح صدای آن باعث شده تا علاوه بر استفاده از اسپیکرهای بزرگ در آن، به طور دائم به منبع تغذیه متصل باشد و یک اسپیکر همراه به حساب نیاید.

تصاویر مفهومی منتشر شده نشان می‌دهند که اپل می‌تواند در نسل‌های بعدی هوم پاد، محصولی با عنوان HomePod Express را به عنوان یک اسپیکر همراه توسعه دهد و در عین حال ابعاد اسپیکر خود را در نسخه پلاس آن از بلندگوهای بزرگ‌تری استفاده کند تا این محصول بتواند به عنوان یک دستگاه مناسب برای سیستم صوتی خانه برای پخش صدای فیلم‌ها نیز به کار آید.

علاوه بر این، پیش بینی‌های زیادی در مورد هوم پادهای ضد آب نیز منتشر شده است که بر اساس آن، اپل می‌تواند هوم پاد اکسپرس را با استانداردهای موجود تولید کرده و یک محصول کاملاً ضد آب را با اکوسیستم اپل توسعه دهد. گفتنی است که اپل در تلاش است تا با گسترش خط تولید هوم پاد، این اسپیکر هوشمند را به عنوان ابزاری کارآمد در اکوسیستم خود جای دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373