لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل مشکل تأخیر نمایش تماس‌ها در آیفون ایکس را بررسی می‌کند

اپل مشکل تأخیر نمایش تماس‌ها در آیفون ایکس را بررسی می‌کند

 شرکت اپل در تلاش است تا به گزارش برخی از کاربران مبنی بر مشکل تأخیر در نمایش تماس‌های آیفون ایکس پاسخ دهد.

فاینشال تایمز روز گذشته گزارشی مبنی بر نارضایتی برخی از کاربران در حین تماس‌های ورودی به آیفون ایکس را منتشر کرد که در نهایت باعث واکنش مدیران بخش فنی اپل شد. بر همین اساس، اپل تصمیم دارد تا مشکل یاد شده را در کمترین زمان ممکن برطرف کند.

برخی از کاربران جدیدترین پرچم‌دار تلفن‌های هوشمند اپل، ادعا کرده‌اند که صفحه نمایش تماس‌های ورودی با حدودی تأخیر به آن‌ها نشان داده می‌شود که همین مسئله باعث شده تا برخی از آن‌ها نتوانند تماس‌های صوتی مهم خود را پاسخ دهند. این مسئله در بخش پشتیبانی (Support) اپل نیز چندین بار مطرح شده است و در برخی از آن‌ها ادعا شده که نزدیک صدها کاربر این مشکل را در آیفون ایکس خود تجربه کرده‌اند.

بر اساس گزارش کاربران، آیفون ایکس نمایش تماس‌ها را با تأخیر 10 ثانیه نشان می‌دهد. در حقیقت پس از دریافت تماس آیفون ایکس شروع به زنگ خوردن می‌کند ولی کاربر صفحه تماس دریافتی را نمی‌بیند و باید برای 10 ثانیه منتظر بماند.

این مشکل تا پیش از این نیز در ماه ژانویه توسط یک وبلاگ هندی به نام PiunikaWeb گزارش شده بود اما در آن زمان تعداد کاربرانی که با این مشکل مواجه بوده‌اند زیاد نبود و همین مسئله باعث شده بود تا اپل مشکل یاد شده را جدی نگیرد. همین مسئله باعث شده تا مشکل یاد شده در آپدیت‌های بعدی و مشخصاً iOS 11.2 نیز برطرف نشود.

هنوز راه حل مشخصی از طرف اپل برای رفع این مشکل منتشر نشده است. با این حال اپل در تلاش است تا مشکل یاد شده را در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف سازد. گفتنی است که باگ‌های زیاد iOS 11 باعث شده تا اپل بسیاری از قابلیت‌های iOS 12 را از جدول زمان بندی خود حذف کند و به‌جای آن به رفع باگ‌ها بپردازد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420