لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تعداد کاربران سرویس موسیقی اپل به 36 میلیون رسید

تعداد کاربران سرویس موسیقی اپل به 36 میلیون رسید

 شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که تعداد کاربران و مشترکین سرویس موسیقی اپل که حاضر به پرداخت هزینه اشتراک هستند به 36 میلیون نفر رسیده است.

آمارهای پیشین نشان می‌داد که اپل تا سپتامبر سال گذشته میلادی نزدیک به 30 میلیون کاربر داشته است و در مدت 6 ماه گذشته، به طور تقریبی هر ماه یک میلیون نفر به سمت استفاده از این سرویس موسیقی جذب شده‌اند.

اطلاعات جدید آماری Apple Music از طریق وال استریت ژورنال منتشر شده است که نشان از سرعت رشد بسیار بالای این سرویس به نسبت سرویس‌های مشابه نظیر اسپاتیفای دارد. به طور کل مهم‌ترین رقیب سرویس موسیقی اپل سرویس اسپاتیفای به حساب میاید که علاوه بر قدمت بیشتر، تعداد کاربران بسیار زیادتری دارد.

وال استریت ژورنال اعلام کرده که مشترکین اپل در آمریکا هر ماه 5 درصد رشد داشته است که این آمار برای کاربران اسپاتیفای 2 درصد بوده است. با توجه به این اعداد، تحلیلگران ادعا می‌کنند که در صورت ادامه این روند، سرویس موسیقی اپل می‌تواند تا تابستان سال جاری میلادی بر اسپاتیفای غلبه کند.

اپل موزیک در مقیاس جهانی نیز موفقیت‌های زیادی را کسب کرده است. با این حال کاربران اسپاتیفای به صورت جهانی بسیار بیشتر از اپل موزیک هستند. اسپاتیفای به عنوان مهم‌ترین رقیب سرویس موسیقی اپل، تا ماه گذشته بیش از 70 میلیون کاربر پرداختی داشته است که مقداری دو برابر نسبت به کاربران جهانی اپل موزیک به حساب میاید.

اسپاتیفای 4 سال زودتر از اپل موزیک شروع به کار کرده است و همین مسئله باعث شده که محبوبیت این سرویس در میان کاربران بیشتر شود. علاوه بر این، ارائه سرویس‌های رایگانو محدود در اسپاتیفای باعث شده تا کاربران این سرویس بیشتر از اپل موزیک باشند.

اپل موزیک در ازای مبلغی کم، اشتراک سه ماهه ابتدایی را به طور کامل به کاربران ارائه می‌دهد. این در حالی است که اسپاتیفای علاوه بر ارائه پیشنهاد مشابه، یک سرویس «فریمیوم» به حساب میاید که کاربران با محدودیت‌هایی خاص می‌توانند به طور کاملاً رایگان موسیقی گوش دهند. همین مسئله نیز باعث شده تا میزان کاربران رایگان اسپاتیفای افزایش یابد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420