لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محدودیت جدید اپل برای استفاده از ایموجی ها

محدودیت جدید اپل برای استفاده از ایموجی ها

 اپل به تازگی سیاستی جدید را برای استفاده توسعه دهندگان از ایموجی ها در نظر گرفته است که بر اساس آن توسعه دهندگان حق استفاده از ایموجی های رسمی اپل در آیکون اپلیکیشن خود را نخواهند داشت.

اخیراً برخی از توسعه دهندگان گزارش داده‌اند که اپلیکیشن‌های توسعه داده شده آن‌ها به خاطر استفاده از ایموجی ها در اپ استور رد شده است. اپل به این توسعه دهندگان هشدار داده است که از ایموجی های رسمی این شرکت در آیکون و اسکرین شات‌های ارائه شده آن‌ها در اپ استور استفاده نکنند.

در این میان برخی از توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های پلتفرم iOS اسکرین شات‌هایی از اخطارهای جدید اپل را به نمایش گذاشته‌اند که نشان دهنده محدودیت اپل در مورد استفاده از ایموجی های رسمی این شرکت است. بر همین اساس، اپلیکیشن‌ها باید از آیکون‌هایی سفارشی سازی شده استفاده کنند که در هیچ کجای آن‌ها تصویری از ایموجی های اپل وجود نداشته باشد.

اپل علت این محدودیت را حمایت از قانون کپی رایت و همچنین حفاظت از حق قانونی خود در برابر استفاده از ایموجی های طراحی شده خود عنوان کرده است. علاوه بر این، بیانیه سیاست گذاری‌های اپل در مورد قبول اپلیکیشن‌ها در اپ استور نیز به روز رسانی شده است و محدودیت‌های جدید در آن ذکر شده است.

با این وجود اپل هنوز اطلاعاتی در مورد سیاست‌های مربوط به استفاده از دیگر ایموجی های ارائه شده توسط دیگر شرکت‌ها ارائه نداده است با این حال بسیاری از توسعه دهندگان iOS به دلیل محدودیت‌های جدید و همچنین عدم وجود دستورالعملی مشخص برای استفاده از آن‌ها همچنان سردرگم باقی مانده‌اند.

بسیاری از توسعه دهندگان تا پیش از این از ایموجی های رسمی اپل در اپلیکیشن‌های خود استفاده می‌کردند که از جمله دلایل اصلی این کار، در دسترس بودن و همچنین آشنایی اغلب کاربران با آن‌ها عنوان شده است. گفتنی است که اپل همچنین محدودیت‌های خود را به استفاده از ایموجی ها در رابط کاربری اپلیکیشن‌ها نیز تعمیم داده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420