لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن یوتیوب به اپل تی وی راه یافت

اپلیکیشن یوتیوب به اپل تی وی راه یافت

 توسعه دهندگان اپلیکیشن YouTube TV به تازگی تصمیم به توسعه این نرم افزار کاربردی برای سیستم عامل اختصاصی ست آپ اکس‌های دیجیتالی اپل تی وی با عنوان tvOS گرفته‌اند.

بر همین اساس کاربران اپل تی وی از این پس می‌توانند از طریق ست تاپ باکس دیجیتالی خود به سرویس تلویزیون اینترنتی و دیجیتالی یوتیوب نیز دسترسی داشته باشند.

تا پیش از این، سرویس‌های پخش محتوای ویدیویی دیگر نظیر DirecTV Now، PlayStation Vue و Hulu TV از اپل تی وی پشتیبانی کرده بودند و حالا یوتیوب نیز تصمیم دارد تا شانس خودش را در میان کاربران این سرویس محک بزند. بر همین اساس این اپلیکیشن در همین مدت کوتاه توانسته میزان قابل توجهی از دانلود را برای خود به ثبت برساند.

نزدیک به یکسال از عمر سرویس پخش محتوای ویدیویی YouTube TV می‌گذرد و این سرویس تا به امروز توانسته توجه زیادی را در آمریکا به خود جلب کند. این سرویس با دریافت ماهانه مبلغ 35 دلار، می‌تواند تا 40 کانال کابلی را در آمریکا پخش کند. YouTube TV تا به امروز نزدیک به 300 هزار کاربر فعال دارد که حساب کاربری خریداری کرده‌اند و این سرویس پخش محتوای ویدیویی، همچنان در تلاش است تا با ورود به پلتفرم‌های مختلف، کاربران بیشتری را به سمت خود جلب کند.

عرضه سرویس‌های مختلف پخش محتوای ویدیویی در اپل تی وی باعث می‌شود تا میزان محبوبیت این ست تاپ باکس دیجیتالی افزایش پیدا کند. به طور کل اپل تی وی راهکاری جدید برای تحول در سیستم تلویزیون‌های کابلی به حساب میاید که می‌تواند قدمی نوین در عرضه تلویزیون‌های اینترنتی باشد.

اپل در تلاش است تا با همکاری بسیاری از شرکت‌های ارائه دهنده محتوای صوتی و تصویری و همچنین استودیوهای تولید کننده فیلم و سریال‌ها، محبوبیت این محصول را افزایش دهد. اپل تی وی همچنین می‌تواند با اتصال به اپ استور بازی‌های مختلف را در نمایشگر بزرگ خانگی اجرا کند و به همین دلیل نیز یک کنسول بازی نیز به حساب میاید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420