لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت احتمالی iOS 11.3 برای لاگین کردن در وب سایت‌های مختلف

قابلیت احتمالی iOS 11.3 برای لاگین کردن در وب سایت‌های مختلف

 قابلیتی جدید در کدهای نسخه بتای iOS 11.3 کشف شده است که به احتمال زیاد به کاربران امکان لاگین کردن یک باره و از طریق حساب کاربری iCloud را می‌دهد.

این قابلیت احتمالی، برای اولین بار توسط وب سایت 9to5mac کشف شده است که در آن کاربران خواهند توانست تا با یک بار لاگین کردن در حساب آیکلاود خود از طریق مرورگر وب، در وب سایت‌های مختلف عضو شده و با استفاده از آن اقدام به فعالیت‌های مختلف کنند.

این قابلیت باعث می‌شود تا کاربران مدت زمان کمتری را برای عضویت در وب سایت‌های مختلف صرف کنند. علاوه بر این کاربران برای هر وب سایت، نیازی به ورود اطلاعات متفاوت نخواهند داشت و تنها با یک باز وارد کردن اطلاعات ورود حساب آیکلاود خود می‌توانند ‌به وب سایت مورد نظر دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که این قابلیت تا پیش از این نیز توسط بسیاری از شرکت‌ها ارائه شده بود و کاربران می‌توانند با یک حساب کاربری به تمامی وب سایت‌های مختلف دسترسی داشته باشند. کاربران از همین حالا با استفاده از حساب کاربری گوگل و فیس بوک می‌توانند در وب سایت‌های مختلف عضو شده و در آن‌ها اقدام به فعالیت کنند.

این در حالی است که شرکت اپل به احتمال زیاد تاکنون به دلیل نگرانی‌های موجود بر سر حریم خصوصی از ارائه این قابلیت در آیکلاود خودداری کرده است. بر همین اساس، بسیاری از وب سایت‌های ارائه دهنده خدمات و محتوای مختلف، در صورت پشتیبانی از آیکلاود به برخی از اطلاعات شخصی کاربران به صورت کنترل شده دسترسی خواهند داشت. این اطلاعات می‌تواند شامل نام و آدرس ایمیل شخص باشد.

در کنار قابلیت یاد شده، 9to5mac یک قابلیت دیگر نیز در نسخه بتای iOS 11.3 پیدا کرده است که طی آن کاربران می‌توانند با اسکن یک QrCode اطلاعات مربوط به اپل آیدی خود را در وب سایت‌ها و سرویس‌های مختلف وارد کنند.

هنوز معلوم نیست که اپل چگونه این خدمات را در iOS 11.3 ارائه می‌دهد با این حال این شرکت تصمیم دارد تا این قابلیت در نسخه‌های بتای بعدی مورد تست قرار دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420