لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل داده‌های کاربران اپل واچ را جمع آوری می‌کند

اپل داده‌های کاربران اپل واچ را جمع آوری می‌کند

 شرکت اپل از اولین روز هفته جاری اقدام به جمع آوری اطلاعات کاربران اپل واچ کرده است تا با استفاده از آن‌ها بتواند مطالعاتی دقیق‌تر روی روند کارکرد قلب و سیستم گردش خون انسان داشته باشد.

کوپرتینویی‌ها با همکاری یک تیم تحقیقاتی در حوزه سلامتی در دانشگاه استنفورد تصمیم دارند تا با جمع آوری اطلاعات از تعداد کثیری از کاربران اپل واچ، اطلاعاتی جدید در مورد فرایندهای مختلف قلبی عروقی انسان به دست آورند. بر همین اساس شرکت اپل با ارسال در خواست به برخی از کاربران ساعت هوشمند خود، آن‌ها را به مشارکت در این پروژه تحقیقاتی دعوت کرده است.

کاربرانی که در این پروژه تحقیقاتی شرکت می‌کنند، باید پیمان نامه حریم خصوصی جدید را مطالعه و آن‌ را تائید کنید. این افراد همچنین باید از لحاظ قلبی عروقی کاملاً سالم باشند و دارای اختلالاتی نظیر فیبرالاسیون و فلوتر دهلیزی و آریتمی قلب نباشند.

اپل تصمیم دارد تا با گسترش تحقیقات خود و همچنین ارائه راه کارهایی نوین، نسل‌های بعدی ساعت هوشمند خود را به ابزاری کارآمدتر برای تشخیص زودهنگام بیماری‌ها و اختلالات قلبی تبدیل کند. اپل از همین حالا تلاش‌هایی برای اخذ تأییدیه‌های سازمان غذا و دارو آمریکا گرفته است تا اپل واچ را به عنوان یک محصول سلامتی مورد تائید به دنیا بشناساند.

پیش از این نیز اپل تلاش‌های زیادی برای ارائه سیستمی تشخیصی برای اختلالات قلبی عروقی و مشخصاً فیبرالاسیون دهلیزی کرده بود. با این حال، کوپرتینونشین‌ها تا آن زمان موفق به ارائه این سیستم تشخیصی در سری سوم اپل واچ نشدند. اپل همچنین در آن زمان تصمیم داشت تا روشی نوین برای تشخیص میزان قند خود را در اپل واچ توسعه دهد. این سیستم به گفته منابع آگاه اپل، قرار بود بدون نفوذ به پوست دست و همچنین جریان خون کار کند. البته لازم به یادآوری است که مدیران اپل و برخی دیگر از تحلیلگران ادعا کردند که پروژه ساخت سیستم تشخیصی قند خون به دلیل چالش‌های زیاد به طور موقت متوقف شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420