لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Activity Challenge جدید اپل واچ استیکر های متحرک جایزه می‌دهد!

Activity Challenge جدید اپل واچ استیکر های متحرک جایزه می‌دهد!

 اپل تا چند روز دیگر از Activity Challenge جدید خود در ماه فوریه رونمایی می‌کند که در آن قرار است این شرکت به کاربرانی که چالش ورزشی مورد نظر را کامل کرده‌اند، استیکرهای متحرک برای ارسال در iMessage ارائه دهد.

Activity Challenge جدید اپل قرار است از روز هشتم تا چهاردهم فوریه شروع شود و بر اساس آن اپل به کاربرانی که بتوانند چالش تعیین شده را به صورت موفقیت آمیز به پایان برسانند، استیکرهایی خاص را هدیه خواهد داد. کاربران می‌توانند از این استیکرها در نرم افزار پیام رسان خود استفاده کنند.

این استیکرهای متحرک به مناسبت روز چهاردهم فوریه یا همان بیست و پنج بهمن ماه و مراسم‌های مختص به این روز طراحی شده است و کاربران می‌توانند این استیکرهای متحرک را در این روز برای کسانی که دوستشان دارند ارسال کنند.

چالش‌های تعیین شده در بخش Activity Challenge معمولاً به صورت دوره‌ای طراحی می‌شوند تا کاربران به انجام ورزش‌های گوناگون تشویق شوند. کاربرانی که از اپل واچ استفاده می‌کنند می‌توانند از چند روز دیگر با دریافت چالش یاد شده و انجام آن در مدت یک هفته‌ای، جایزه یاد شده را از اپل دریافت کنند و از آن‌ها در دستگاه‌های خود استفاده کنند.

استیکر های عرضه شده به عنوان جایزه در این بخش به صورت رنگی، با طراحی سه بعدی هستند. در این مجموعه سه استیکر وجود دارد که اپل برای مناسبت روز بیست و پنجم بهمن ماه در نظر گرفته شده است.

در این بخش کاربران باید حلقه‌های فعالیت‌های خود را بر اساس چالش‌های تعیین شده پر کنند تا بتوانند استیکر های مورد نظر را دریافت کنند. اگر از کاربران اپل واچ هستید، از همین حالا می‌توانید با مراجعه به بخش Activities در آیفونتان، چالش‌های گذشته را ببینید و تا چند روز دیگر منتظر چالش‌های جدید ارائه شده در این بخش باشید و با کامل کردن هر یک از چالش ها اپل جایزه ای را برای شما در نظر خواهد گرفت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420