لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هوم پاد چگونه موسیقی پخش می‌کند؟

هوم پاد چگونه موسیقی پخش می‌کند؟

 پس از شروع رسمی فرایند عرضه اسپیکرهای هوشمند هوم پاد، اقدام به انتشار مشخصات فنی این محصول کرده است که در میان آن، اطلاعات مربوط به منابع موسیقی قابل پخش نیز منتشر شده است.

در مشخصات فنی هوم پاد لیستی از منابع رسمی قابل پشتیبانی برای پخش موسیقی آمده است که از طریق آن‌ها کاربران می‌توانند موارد و محتوای صوتی گوناگون را پخش کنند. این لیست شامل تمامی سرویس‌های مجاز تائید شده توسط اپل است و تنها کاربران دستگاه‌هایی که از سرویس‌های اپل استفاده می‌کنند، قادر به استفاده از آن‌ها هستند.

منابع صوتی قابل پشتیبانی برای موسیقی‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • Apple Music: هوم پاد می‌تواند با استفاده از دستیار هوشمند صوتی سیری تمامی موسیقی‌های ارائه شده در سرویس موسیقی اپل را پخش کند. Apple Music بیش از 45 میلیون موسیقی را در خود جای داده است و کاربران می‌توانند با خرید اشتراک، به آن دسترسی داشته باشند.
  • بخش موسیقی آیتیونز: کاربران همچنین می‌توانند از طریق بخش موسیقی آیتیونز نصب شده در کامپیوترهای مک و ویندوزی اقدام به پخش موسیقی‌های خود کنند. موارد ارائه شده در استور آیتونز شامل آلبوم‌های موسیقی، تک آهنگ‌ها، پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی می‌شود.
  • رادیو Beats 1: هوم پاد می‌تواند از طریق دستیار سیری به ایستگاه رادیویی اینترنتی بیتس وان دسترسی داشته باشند و از طریق آن موسیقی‌های دست‌چین شده را گوش کنند
  • پادکست‌ها: تمامی پادکست‌های ارائه شده در بخش صوتی آیتیونز در اسپیکر هوشمند هوم پاد قابل پخش است.
  • AirPlay: کاربران می‌توانند از طریق AirPlay دستگاه‌های خود نظیر آیفون، آیپد، آیپاد تاچ، اپل تی وی و حتی کامپیوترهای مک را به هوم پاد متصل کنند و از طریق آن محتویات ذخیره شده در آن‌ها را پخش کنند.

گفتنی است که اپل قول داده است تا پایان سال 2018 میلادی از AirPlay 2 رونمایی می‌کند که طی آن کاربران می‌توانند چنین هوم پاد را به صورت هم‌زمان به یکدیگر متصل کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373