لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت جدید iOS 11.3 فرایند خرید کتاب و کتاب خوانی را با واقعیت افزوده متحول می‌کند

قابلیت جدید iOS 11.3 فرایند خرید کتاب و کتاب خوانی را با واقعیت افزوده متحول می‌کند

 یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که در کنار iOS 11 در جریان کنفرانس WWDC 2017 معرفی شد، بستر نرم افزاری مبتنی بر واقعیت افزوده با عنوان ARKit بود.

ARKit از زمان عرضه نهایی iOS 11 در اختیار کاربران قرار گرفت و کاربران با استفاده از آن توانستند بسیاری از بازی‌ها و اپلیکیشن‌های سرگرم کننده را تجربه کنند. این در حالی است که تا به امروز هیچ‌کدام یک از اپلیکیشن‌های ARKit به گونه‌ای نیست که استفاده از آن‌ها تا حدی کاربردی باشد که کاربران مجبور به همراه داشتن همیشگی آن باشند.

در این میان یکی از توسعه دهندگان iOS 11.3 به نام Andrew Hart با انتشار یک دمو از یک نرم افزار مفهومی نوآوری جدیدی برای ساخت و عرضه یک اپلیکیشن کاربردی مبتنی بر ARKit و واقعیت افزوده کرده است.

این طرح مفهومی نشان از یک اپلیکیشن جدید دارد که کاربران با استفاده از تکنیک واقعیت افزوده به کار رفته در آن می‌توانند کتاب‌های موجود در یک قفسه کتابخانه‌ها را به‌صورت لحظه‌ای بررسی کرده و در عین حال خلاصه‌ای از هر کتاب را مرور کنند. این قابلیت با تشخیص قفسه کتاب فروشی‌ها می‌تواند اطلاعات مفیدی در اختیار کاربر قرار دهد.

از طرفی دیگر، این تکنیک مبتنی بر واقعیت افزوده به جای دانلود حجم عظیمی از محتوای کتاب، تنها بخشی خاص از آن‌ها را در هر قفسه دانلود می‌کند. درنتیجه این قابلیت نوآورانه باعث می‌شود تا کاربر با دانلود حجمی معادل 1 مگابایت، بررسی 2000 کتاب را در اختیار داشته باشد.

گفتنی است که اپلیکیشن‌های دیگری نظیر اپلیکیشن رسمی فروشگاه اینترنتی آمازون، از همین حالا قابلیت یاد شده را برای کتاب‌های الکترونیکی خود ارائه داده‌اند، با این حال، قابلیت یاد شده می‌تواند به طور کامل صنعت فروش کتاب‌های فیزیکی را تغییر داده و کتابخانه‌های سنتی را به کتابخانه‌هایی هوشمند تبدیل کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420