لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ایکس تنها کور سوی امید اپل برای موفقیت!

آیفون ایکس تنها کور سوی امید اپل برای موفقیت!

 شرکت اپل روز پنجشنبه اولین گزارش مالی خود در سال 2018 میلادی را برای سهام‌داران ارائه داد. در این گزارش مشخص شد که آیفون ایکس موفق‌ترین محصول این کمپانی در سال 2017 میلادی بوده است که باعث افزایش قابل توجه درآمد این شرکت شده است.

اپل اعلام کرده که در فصل تعطیلات پایانی سال 2017 و اوایل سال 2018 نزدیک به 77.3 میلیون واحد تلفن هوشمند آیفون به فروش رسانده است که به طور کل، 1.24 درصد کمتر از فروش سال گذشته در بازه زمانی مشابه بوده است.

در این میان نکته جالب توجه این است که با وجود کاهش تعداد آیفون‌های فروخته شده، اپل درآمد بیشتری در سال جدید نسبت به سال گذشته داشته است و این شرکت نزدیک به 11.69 درصد درآمد بیشتری در سه ماهه ابتدایی 2018 نسبت به سه ماهه اول 2017 داشته است.

علت اصلی این مسئله، عرضه تلفن هوشمند آیفون ایکس با قیمت بالا و همچنین تمایل کاربران به خرید این محصول در فصل تعطیلات عنوان شده است. این در حالی است که تا پیش از این بسیاری از تحلیلگران نظیر وال‌استریت ژورنال بر این باور بودند که اپل به دلیل کاهش تقاضای آیفون ایکس خط تولید این محصول را در ماه‌های ابتدایی سال 2018 متوقف می‌کند.

اپل در بازه زمانی یاد شده 61.58 میلیارد دلار درآمد داشته است، در عین حال در سه ماهه ابتدایی 2017 این شرکت 54.38 میلیارد دلار درآمد داشت. عرضه آیفون ایکس با قیمت بسیار بالا باعث شده تا بسیاری از خریداران تمایلی به تعویض و ارتقای آیفون خود نداشته باشند. در عین حال، آن دسته از افرادی که اقدام به خرید آیفون ایکس کرده‌اند، باعث افزایش قابل توجه درآمد کوپرتینویی‌ها در بازه زمانی فوق شده‌اند.

بر اساس ادعای تیم کوک، مدیر عامل اجرایی اپل، این شرکت هر ساله 13 درصد افزایش فروش محصولات را تجربه می‌کند، با این حال عرضه آیفون ایکس باعث شده تا به‌جای افزایش تعداد فروش، درآمد قابل توجهی عاید این شرکت در سال جدید شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420