لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عملکرد بهتر صفحه نمایش iPhone 5 نسبت به سامسونگ Galaxy S4

عملکرد بهتر صفحه نمایش iPhone 5 نسبت به سامسونگ Galaxy S4

بعد از رونمایی و عرضه گوشی هوشمند جدید سامسونگ Galaxy S4، نوبت به تست آن با دیگر رقبا برای دیدن دوام و جنس بده فرا رسیده است. مثل همیشه یکی از عضو های ثابت این آزمون های شکنجه iPhone 5 می باشد. در تست صورت گرفته بین iPhone 5 و Galaxy S4 محصول بی نظیر اپل iPhone 5 ، بار دیگر پیروز از میدان مبارزه به بیرون می آمد. در تست سقوط که از چندین ارتفاع مختلف صورت می گیرد در کمال تعجب مقداری از صفحه نمایش سامسونگ Galaxy S4 ، می شکند در حالی که از فناوری جدیدی برخوردار می باشد. با این حال آیفون 5 تنها به خاطر جنس بدنه آلومینیومی خود، تنها اطراف آن ضربه های کوچکی می بیند، اما صفحه نمایش آن با شکستن روبرو نمی گردد ، که دوام و مقاومت صفحه نمایش به کار برده شده در iPhone 5 تداعی می کند.

تخمین می زنند که از هر پنج آمریکایی یکی از آن ها مدل جدید سامسونگ را خریداری می کنند. همچنین آمار نشان می دهند که حدود یک سوم صاحبان گوشی های هوشمند در طی یکسال اول از خرید گوشی هوشمند، دستگاه آن ها شکسته می شود.

بعد از مشاهده این صحنه و بنا بر بررسی و ارزیابی های صورت گرفته iPhone 5 با امتیاز 5 کمترین ریسک در شکستن را به خود اختصاص داد 
اما Galaxy S4 سامسونگ با کسب امتیاز 7، ریسک بیشتری در شکسته شدن صفحه نمایش آن وجود دارد. در زیر علاوه بر این دو رقیب، نسخه قبلی سامسونگ یعنی Galaxy S3 را نیز می توانید ببینید که از صفحه نمایش بهتری نسبت به Galaxy S4 برخوردار است.

حال باید ببینیم اپل از چه تکنولوژی و فناوری جدید تری در صفحه نمایش آیفون نسل بعد استفاده خواهد کرد تا بتواند بار دیگر در بین دیگر رقبا در رتبه نخست قرار گیرد.

 

source :  appleinsider

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420